Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: عصر امروز دختر جوانی در فاز یکم مسکن مهر کمالوند در چاهک آسانسور این بلوک سقوط و جان خود را از دست داد.

حمید علیرضایی رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد، گفت: ساعت ۱۶ و ۵۴ دقیقه امروز دوشنبه خبری مبنی برسقوط Fall یک نفر از ساکنان بلوک D۳۳ خیابان مهر شش، فاز یکم مسکن مهر کمالوند در چاهک آسانسور این بلوک به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، ادامه داد: پس از اطلاع از این حادثه Incident سریعا تیم های عملیاتی از ایستگاه امداد و ایستگاه شماره دو این سازمان به همراه خودرو سبک فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد، تصریح کرد: تیم های عملیاتی سازمان پس از رسیدن به محل سریعا اقدامات لازم را برای خارج کردن جسد فرد فوت شده از چاهک آسانسور انجام دادند، سپس با هماهنگی نیروی انتظامی جسد فرد فوت شده تحویل عوامل آرامستان حاضر در محل برای انتقال داده شد.
علیرضایی، گفت: فرد فوت شده خانمی جوان و بر اساس گفته خانواده حدود ۲۸ سال سن داشته که از طبقه سوم در چاهک آسانسور سقوط کرده و در دم فوت شده است.
وی، ادامه داد: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.
مرضیه قنبریان مدیرکل استاندارد لرستان با اشاره به حادثه سقوط دختر خرم آبادی در چاهک آسانسور مسکن مهر فرهنگیان کمالوند، گفت: ما کارشناسان خود را برای بررسی این حادثه اعزام کرده ایم.
وی، بیان داشت: بعد از بررسی حادثه از سوی کارشناسان علت این حادثه و استاندارد و یا استاندارد نبودن آسانسورهای این مسکن مهر را اعلام می کنیم، چرا که تعداد آسانسورها زیاد است، به برخی از آنها پروانه داده ایم و به برخی دیگر نداده ایم، باید کارشناس وضعیت را بررسی کند و سپس در این زمینه اطلاع رسانی خواهیم کرد.
مدیر کل استاندارد لرستان با اشاره به وضعیت آسانسورهای مسکن مهر در استان لرستان، گفت: ما بارها در جلسات مختلف در رابطه با آسانسورهای مسکن مهر هشدار داده ایم، متاسفانه در این زمینه اقدامی صورت نمی گیرد.
قنبریان، تاکید کرد: تنها حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد مسکن مهرهای لرستان دارای آسانسور استاندارد هستند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

۲ روحانی نیشابوری چاقو چاقو شدند + عکس دردناک خبرنگار ایرانی گاردین بخاطر تماس با خاشقجی تهدید به مرگ شد +عکس خودسوزی دزد جوان به خاطر زندانی شدن پدرش / در یافت آباد تهران رخ داد زندان و شلاق در انتظار کسانی که عمل چشم گربه ای و گوش الاغی می کنند/ پزشک هم مجازات می شود تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس خاشقجی زنده است! / ادعای عجیب رییس پلیس شیخ نشین! تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این دختر با 13 فوتبالیست سرشناس رابطه شیطانی داشت! / اولین بار 17 ساله بود! +عکس زنی عجیب که در جعبه 50 سانتی متری زندگی می کند+عکس جزییات اقدامات علی دایی در مناطق زلزله زده / چرا یکسال سکوت و اتهام حبس تعدادی از بانوان تماشاگر هنگام بازی پرسپولیس و کاشیما در اتوبوس + فیلم سرقت دردسرساز خودروی مجهز به GPS در تهران 110 زن و مرد در تالار عروسی مسموم شدند/ در ارومیه رخ داد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه سقوط Fall مسکن حادثه Incident اخبار حوادث مسکن مهر حادثه دختر مرگبار آسانسور عکس ایران فیلم دختر قتل زندگی پول افزایش تهران بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت چهار حادثه سقوط درخت و واژگونی در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، محمد امین لیاقت افزود: همچنین بعلت لغزندگی جاده یکدستگاه نیسان واژگون، و یک حادثه آتش سوزی در دفتر املاک هم ثبت شد.
وی گفت: خوشبختانه این حوادث خسارت جانی نداشته است.
به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان اکنون سرعت باد در بندرلنگه ۴۷ کیلومتر بر ساعت است.
مرادی افزود: بیشترین بارندگی نیز با ۵۵ میلی متر در جزیره لاوان ثبت شده است.

بیشتربخوانید:وقوع ۱۲۴ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • ثبت چهار حادثه سقوط درخت و واژگونی در بندرعباس
  • استاندار خراسان رضوی: طرح تحول روستایی محور آبادی روستاها است