Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تصاویری از جدیدترین مدل میتسوبیشی L200 را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، میتسوبیشی از زبان طراحی خود در محصولات مفهومی سال‌های اخیرش در این خودرو استفاده کرده است.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودرو عکس عکس جالب خودرو مفهومی دنیای خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی با داشتن سبک زندگی سالم

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، منیر ظفرنژاد مسئول شاخه قلب انجمن فیزیوتراپی اظهار کرد: بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده در دنیا، پایین بودن فعالیت‌های فیزیکی، تغذیه ناسالم، خواب نامناسب و مصرف سیگار، کلسترول، قند و فشارخون بالا، چاقی و استرس از عوامل بروز بیماری قلبی است در حالیکه تغذیه سالم و افزایش فعالیت‌های فیزیکی دو فاکتور مهمی هستند که می‌توانند بر بسیاری از موارد بالا را تاثیر گذار باشند

وی با اشاره به برگزاری سیزدهمین کنگره تخصصی فیزیوتراپی و بازتوانی قلبی که در نهمین کنگره مشترک قلب و عروق ایران برگزار می‌شود، اظهار داشت: این کنگره سه روزه که از ۵ الی ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بیمارستان قلب شهید رجایی با مشارکت ۱۵ انجمن علمی قلبی برپا می‌گردد بزرگ‌ترین کنگره سالانه قلبی در ایران است.

دبیر اجرایی گروه فیزیوتراپی ادامه داد: دلیل اهمیت برگزاری کنگره‌های تخصصی در زمینه قلب نسبت به سایر کنگره‌ها، این است که به بررسی و تبادل نظر در مورد بیماری‌های قلبی بعنوان عامل اصلی مرگ ومیر در ایران (۴۶ درصد) می‌پردازد. اهمیت دیگر این کنگره، چون همیشه انتقال تجارب و یافته‌های علمی بین رشته‌ای و آشنایی با نقش تخصص‌های مرتبط با قلب در درمان و پیشگیری از بیماری‌های قلبی است.

مسئول شاخه قلب انجمن فیزیوتراپی ایران تاکید کرد: امسال برگزاری این کنگره با هفته سلامت نیز همزمان شده و در نتیجه زمان مناسبی برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در مورد علل، شیوع و پیشگیری از بیماری‌های قلبی در سطح جامعه است. ضمن اینکه، بالا بردن دانش و آگاهی جامعه نسبت به فاکتور‌های خطر بیماری‌های قلبی می‌تواند کمک بزرگی در پیشگیری از مشکلات قلبی داشته و بار هزینه‌های بالای درمان را کاهش دهد.

وی افزود: ریسک فاکتور‌های قابل کنترل قلبی از مواردی است که برای کاهش ابتلاء به بیماری‌های قلبی باید تبلیغات وسیعی در مورد آنها انجام گیرد.

 گفته وی، شاخه قلب انجمن فیزیوتراپی امسال نیز برنامه‌های تخصصی خود را در سه روز برگزار می‌کند. مباحث فیزیوتراپی و بازتوانی قلبی مطرح شده شامل ۶ پانل تخصصی از جمله پانل رویکرد فیزیوتراپی در نارسایی قلبی، پانل رویکرد فیزیوتراپی در هایپرتنشن، پانل رویکرد فیزیوتراپی در ICU قلب، پانل رویکرد فیزیوتراپی در دیابت، پانل مشترک با انجمن نارسایی قلب با عنوان "فعالیت فیزیکی و ورزش در بیماری‌های قلبی عروقی"، و پانل مشترک با انجمن پرستاران قلب با عنوان "چالش‌های بازتوانی قلبی" است.

ظفرنژاد تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی نیز شامل فاز‌های ۱، ۲و همچنین فاز ۳ بازتوانی قلبی، کارگاه احیای قلبی ریوی و کارگاه آموزشی تنفس، توانبخشی و توانمند سازی ساختار‌های حیاتی بدن با استفاده از روش‌های توازن ذهن و تنفس دیافراگمی، می‌باشند. بعلاوه‌ی مباحث رویکرد فیزیوتراپی در بیماری‌های عروق محیطی، آموزش الکتروکاردیوگرام ویژه فیزیوتراپیست ها، بررسی رادیوگرافی ریه در بخش‌های ویژه و ارائه مقالات منتخب است.

وی در پایان گفت: در کنگره امسال جمعی از اساتید فیزیوتراپی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، تهران، شهید بهشتی، علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، شیراز، گیلان، جندی شاپور و هرمزگان حضور خواهند داشت که بر غنای علمی کنگره افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی با داشتن سبک زندگی سالم
  • خوردن این غذا‌ها در شب باعث سوزش معده می‌شود
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • از کجا بفهمیم سرطان معده داریم؟ + راهنمای کامل
  • این سد از بروز فاجعه انسانی در سیستان و بلوچستان جلوگیری کرد
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • تاکید بر بروز رسانی دانش پژوهشگران بخش کشاورزی
  • تغییر سبک زندگی، بهترین درمان کبد چرب / این بیماری تنها مختص افراد چاق نیست
  • جفت در بروز دیابت بارداری نقش دارد