Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش‌وپرورش بردسکن با تایید مرگ مغزی سومین دانش‌آموز حادثه دیده از موافقت والدین این دانش‌آموز برای اهدای اعضای بدن او به نیازمندان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین ، غلام‌حسین غفوری ، گفت: سومین دانش‌آموز حادثه بردسکن دقایقی پیش با وجود تلاش دو روزه پزشکان درگذشت.

مدیر آموزش‌وپرورش بردسکن با تایید مرگ مغزی سومین دانش‌آموز حادثه دیده از موافقت والدین این دانش‌آموز برای اهدای اعضای بدن او به نیازمندان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر بدن این نوجوان دانش‌آموز جهت طی مراحل اهدای اعضاء به‌مشهد منتقل شده است تا در صورت وجود شرایط لازم اعضای بدن وی به‌بیماران نیازمند اهدا شود.

گفتنی است؛ ظهر روز گذشته یک دستگاه وانت که در مسیر خیابان 13 آبان مسیر آموزشگاه پسرانه حاج مومن بردسکن در حال تردد بود، با چهار دانش‌آموز این مدرسه برخورد کرد و آنان را به شدت مصدوم کرد که 4 دانش‌آموز جهت مداوا توسط بالگرد به سبزوار و نیشابور منتقل شدند که متاسفانه علیرغم تلاش پزشکان دو تن از این دانش‌آموزان به‌دلیل شدت جراحت وارده جان خود را از دست دادند.

منبع : فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دانش آموز دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و چهارمین  عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه  این دانشگاه؛  ۴ عضو مرحوم مهدی قربانی  ۴۸  ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهدا شد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد  زنده یاد مهدی قربانی در بیمارستان منتصریه  به آقای ۴۵ ساله ساکن تربت جام که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد؛ پیوند و  قرنیه‌های این مرحوم  برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی ارسال شد.

وی گفت: قسمتی از پوست زنده یاد مهدی قربانی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت: مرحوم مهدی قربانی از بیمارستان طالقانی به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و  در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • نقش مهم حمایت والدین در سلامت روانی و احساسی فرزندان