Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:10:12 GMT

30 طرح و پروژه کشاورزی در اردبیل در حال اجراست

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۵۲۹۳

30 طرح و پروژه کشاورزی در اردبیل در حال اجراست

اردبیل - ایرنا- معاون برنامه واموراقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل گفت: هم اکنون 30 طرح و پروژه کشاورزی در استان در حال اجراست که 15 مورد آن پیشرفت حدود 100درصدی دارند.

محسن مصطفائی دوشنبه درجلسه بررسی وضعیت سرمایه گذاری درحوزه کشاورزی استان افزود: عملیات اجرایی بزرگترین کارخانه مدرن فرآوری سیب زمینی نیز زودی دراردبیل آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بوی بیان کرد: این کارخانه فرآوری سیب زمینی باظرفیت 60هزارتن و با سرمایه گذاری دو هزار میلیارد ریال با استفاده از کشاورزی قراردادی اجرا می شود.
وی با اشاره به ضرورت توسعه صنایع تبدیلی وغذایی دراستان بعنوان یکی از قطب های کشاورزی کشورگفت: تولید بیش از4.5میلیون تن محصول کشاورزی این مهم را در استان ضروری کرده است.
6016/6018

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كشاورزي طرح اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است

محمد اله بخش امروز در بازدید مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل از پروژه های پرورش ماهی در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیت بی‌نظیری برای اجرای طرح های آبزی پروری داشته و می‌توان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و نیز رفع موانع سرمایه گذاری در استان به ظرفیت مطلوبی در این حوزه دست یافت.

مدیرکل شیلات استان اردبیل یکی از اهداف مهم این اداره کل را توسعه همه‌ جانبه فعالیت های شیلاتی و استفاده از همه ظرفیت ها در کنار حفظ منابع عنوان کرد.

به گفته او، بدون شک رهنمودها و راهنمایی های دستگاه های نظارتی همچون دیوان محاسبات می تواند در این مسیر چراغ راه باشد.

اله بخش با بیان اینکه ظرفیت های آبی و رودخانه ای استان اردبیل بستری برای ایجاد طرح های اصولی پرورش آبزیان است، افزود: با استفاده از خروجی طرح های مطالعاتی و کارشناسی شده ظرفیت تولید استان را به نحو مطلوبی ارتقا خواهیم داد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر