Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رئیس سازمان سینمایی تا ۲۶ آبان‌ماه تعیین خواهد شد و اگر به نتیجه قطعی نرسیم احتمال دارد که سرپرست معرفی کنیم.

سیدعباس صالحی در حاشیه جشنواره فیلم کوتاه تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه «چه کسی قرار است در سمت رئیس سازمان سینمایی قرار بگیرد؟»، گفت: من هنوز نمی‌توانم جواب قطعی به شما بدهم اما تا پایان هفته یا ۲۶ آبانماه قطعی خواهد شد و کسی را که سکاندار سینمای ایران خواهد شد، مشخص می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره علت به تعویق افتادن اعلام جایگزین توضیح داد: این مسیری که با فاصله اتفاق افتاد به این علت است که وقتی قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان ابلاغ شد، فرصت دو ماهه‌ای به وجود آمد که چون مهندس حیدریان بازنشستگی زودتر از موعد داشتند در حال گفت‌وگو بودیم که آیا کسانی که بازنشستگی زودتر از موعد دارند می‌توانند از منظر حقوقی دوباره به کار گرفته شوند یا خیر. بعد که روشن شد این امکان وجود ندارد، ما در صدد برآمدیم به دنبال جایگزین باشیم.

وزیر ارشاد اظهار کرد: گزینه‌های متعددی از داخل صنف سینما و مدیران حوزه‌های فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و اسم‌های مختلفی مطرح شد. در یک فرصت یک ماه و نیمه به جمع‌بندی رسیدیم و تا حدود ۲۵ روز قبل اسامی مختلفی را ارجاع دادیم چون باید با معاونین وزرا و حوزه نهاد ریاست جمهوری هماهنگی‌هایی صورت بگیرد و همچنین مراحل استعلام‌ها طی شود که این امر زمان‌بر است. امیدواریم تا ۲۶‌ آبان به نتیجه قطعی برسیم؛ البته احتمال این هم وجود دارد که کسی را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کنیم.

ادامه دارد ...

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سیدعباس صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد

به گزارش ورزش‌سه ، صبح روز چهارشنبه جلسه‌ای میان مسئولان استانی و ورزشی در اهواز برگزار شد و یکی از خروجی‌های این جلسه انتخاب ورزشگاه فولاد آرنا برای میزبانی از دیدار سپاهان و استقلال آبی‌پوش ملاثانی بود.
با این حال این انتخاب از سوی خوزستانی‌ها به سازمان لیگ اعلام نشده بود و به همین دلیل سپاهانی‌ها درباره محل برگزاری مسابقه ابهام داشتند.
در نهایت در ساعات واپسین روز چهارشنبه نامه‌ای از سوی استان خوزستان به سازمان لیگ رسید و چهارشنبه نامه‌ای از سوی استان خوزستان به سازمان لیگ رسید؛ نامه‌ای که طی آن ورزشگاه فولاد آرنا که استادیوم اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان به شمار می‌رود به عنوان محل برگزاری مسابقه اعلام شده بود.
این انتخاب با توجه به زمین مساعدتر ورزشگاه فولاد آرنا نسبت به سایر استادیوم‌های شهر اهواز خبر خوبی برای مورایس و شاگردانش به شمار می‌رود که معمولاً روی زمین بازی می‌کنند و با این وصف کار سیاوش اکبرپور و شاگردانش برای متوقف کردن طلای پوشان اصفهانی بسیار سخت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد، حجاب و توجیه نیروهای فراجا
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور
  • فیلم| گفت‌وگوی بی‌پرده ده‌نمکی در برنامه برمودا/وقتی مسعود ده‌نمکی قرار بود وزیر ارشاد شود