Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با حضور اعضا و برای رسیدگی به حواشی مسابقه والیبال بین تیم های شهرداری ارومیه و پیام خراسان در تاریخ 21 آبان ماه 1397 برگزار شد و پس از بررسی موضوع که اظهارات مدعوین به شرح مبسوط در صورت جلسه انعکاس یافته است با اعلام ختم رسیدگی، تصمیمات ذیل اتخاذ گردید:

1.تیم والیبال شهرداری ارومیه به لحاظ رفتار نامناسب برخورد تماشاگران به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در بازی خانگی و پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید(این رفتار مسبوق به سابقه بوده است).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2.سرمربی تیم شهرداری ارومیه آقای جاوید محسنی نیا به لحاظ اعتراض به داور و رفتار توهین آمیز به تذکر کتبی با درج در پرونده محکوم گردید.

3.فردی که با آقای سید محمد موسوی برخورد داشته و به هتک حرمت منتهی گشته تا پایان نیم فصل از حضور در سالن های مسابقه والیبال محروم گردید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهرداری بازی نیم فصل بازی شهرداری کمیته انضباطی نیم فصل والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهداب در آستانه هتریک قهرمانی

ایسنا/یزد تیم والیبال شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی با شکست شهرداری ارومیه در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی، در آستانه صعود به فینال لیگ برتر مردان قرار خواهد گرفت.

تیم والیبال شهداب یزد، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان که از سال ۱۳۹۸ فعالیت در لیگ برتر را شروع کرده است، در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و در سومین و چهارمین حضور خود در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست یافت و در سال ۱۴۰۲ به دنبال سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر والیبال ایران است.   

شاگردان محمدرضا تندروان در شهداب یزد از ساعت ۱۹ امشب (چهارشنبه ۸ فروردین) در دومین دیدار خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ والیبال برتر کشور مقابل شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال به میدان خواهد رفت.

شاگردان عبدالرضا علیزاده در شهرداری ارومیه که تیم طبیعت اسلامشهر را در پلی آف از گردونه مسابقات حذف کردند، حالا با روحیه مضاعف پا به این مرحله گذاشتند.  

گفتنی است، اولین دیدار شهرداری ارومیه و شهداب یزد از چهارچوب این رقابت‌ها روز دوشنبه (ششم فروردین) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد که شهدابی‌ها در این دیدار سه بر یک به پیروزی رسیدند تا برای صعود به فینال تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشند.  

در صورتی که شهداب پیروز این میدان باشد، شاهد جدال فولاد و شهداب برای کسب جام سی و هفتم لیگ برتر در فینال خواهیم بود.

باشگاه نیز طی اطاعیه‌ای از تمام یزدی‌های مقیم تهران خواست که در این دیدار حضور پیدا کنند و از نزدیک شاهد و ناظر این دیدار حساس باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام بهترین پاسور جهان برای سرمربی جدید تیم ملی
  • لیگ برتر والیبال؛ ارومیه کار را به بازی سوم کشاند
  • لیگ برتر والیبال|کار شهرداری و شهداب به بازی سوم کشیده شد
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • شهداب در آستانه هتریک قهرمانی
  • لیگ برتر والیبال؛ شهدابی‌ها در آستانه صعود به مرحله نهایی
  • باخت شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد
  • نیمه‌نهایی والیبال |‌ شهدابی‌‌ها در آستانه صعود به فینال
  • شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال