Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: رفع موانع تولید خراسان شمالی پورعیسی تسهیلات بانکی تسهیلات حمایتی تجدید نظر نرخ تورم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در سال ۱۴۰۲ با نگرش جذب سرمایه‌گذاری خارجی ۱۱ واحد تولیدی با ارزش بیش از ۱۱میلیون یورو در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بهره‌برداری شده است.

جعفر فرشچی طوسی افزود: این میزان سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای ۲۱۸ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی گفت: محل ساخت و فعالیت این واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی چناران، کاویان فریمان، قوچان ۲، خیام، چرمشهر و تایباد در نقاط مختلف جغرافیای خراسان رضوی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: تمایل سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی نسبت به سالیان قبل افزایش یافته و این ظرفیت‌های اقتصادی باعث شده مراودات تجاری از سوی کشور‌های همسایه بیشتر شود و تاجران آن کشور‌ها در ایران سرمایه‌گذاری بیشتری کنند.

فرشچی طوسی گفت: تاکنون سرمایه‌‎گذاران خارجی از کشور‌های افغانستان، امارات متحده عربی و کویت استقبال خوبی از طرح‌های صنعتی و اقتصادی در استان داشته و با امنیت خاطر سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

 

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در راستای تحقق شعارسال
  • کمک کمیته امداد خراسان شمالی به بیماران خاص
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت