Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان حمله تروریستی امروز کابل را محکوم و به دولت و ملت افغانستان و خانواده قربانیان تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان حمله تروریستی امروز دوشنبه ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۷ کابل را که به کشته و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان انجامید، محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفارتخانه ایران در کابل همچنین این ضایعه را به دولت و ملت افغانستان به ویژه خانواده قربانیان تسلیت گفت.

امروز بر اثر انفجار در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری افغانستان در کابل، بیش از ۲۵ نفر کشته و زخمی شدند.

گروه تروریستی داعش مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفت.

این انفجار در حالی رخ داد که صد‌ها معترض در حال ترک محل اعتراض خود از مقابل ارگ ریاست جمهوری افغانستان بودند.

معترضان دیشب در اعتراض به حمله طالبان به شهرستان‌های مالستان و جاغوری ولایت غزنی و بی توجهی دولت نسبت به این درگیری‌ها مقابل کاخ ریاست جمهوری افغانستان تجمع کرده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سفارت ایران کابل ایران و افغانستان حمله تروریستی داعش افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، بانک مرکزی افغانستان امروز در خبری از دیدار حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور و رئیس نمایندگی سیاسی ایران در کابل با « هدایت الله بدری » رئیس بانک مرکزی افغانستان خبر داد و اعلام کرد: در این دیدار توسعه همکاری های تجاری و بانکی میان ایران و افغانستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
بدری، توسعه همکاری های بانکی و تجاری با ایران را حایز اهمیت دانست و گفت: افغانستان در چارچوب قوانین و مقررات برای تقویت روابط بانکی از هیچ گونه همکاری دریغ نخواهدکرد.
رئیس بانک مرکزی افغانستان، همکاری های مناسب بانکی میان دو کشور را زمینه ساز تسهیل تجارت برای بازرگانان دو کشور دانست و گفت: بانک مرکزی افغانستان متعهد است زمینه ارائه خدمات بانکی مطابق با معیارهای جهانی را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • مناسبات با چین از اهمیت بالایی برخوردار است