Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:53:28 GMT

مهمترین انتخاب دولت، تعیین ۱۴ استاندار است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۵۶۲۲

مهمترین انتخاب دولت، تعیین ۱۴ استاندار است

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید انصاری رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با انتشار پیامی در فضای مجازی، نوشت: ‏شنبه ٢٦ آبان پایان مهلت پیش بینی شده در قانون ممنوعیت بکارگیری باز نشستگان است و مهم ترین انتخاب دولت تعیین جایگزین برای ١٤ استاندار است. ١٤ نماینده عالی دولت که مسولیت امنیت وتوسعه استان ها رابر عهده داشته و در اجرای سیاستهای دولت و موفقیت برنامه های آن نقش اساسی ایفا می کنند !

کد خبر 4456770.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: جمشید انصاری سازمان اداری و استخدامی کشور ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان تحریم اقتصادی ایران قیمت نفت بانک مرکزی ایران صادرات نفت ایالات متحده آمریکا گمرک ایران تولید نفت وزارت صنعت معدن و تجارت نفت خام فروش نفت دلار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی صادرات غیرنفتی بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد

استاندار لرستان با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این استان از تعیین‌تکلیف سریع برج‌های دوقلوی خرم‌آباد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز در جلسه بررسی و توجه به اقشار کم‌بضاعت تحت‌پوشش نهادهای حمایتی، اظهار داشت: باید از ظرفیت‌ها و توانایی‌های مردم برای حمایت و رفع مشکلات اقشار محروم و کم‌بضاعت استفاده کرد.

وی افزود: لرستان دارای ثروت، سرمایه و دارایی‌های بی‌شماری مانند آب‌ و خاک، محیط جغرافیایی و مردمانی متمدن، مؤمن، شجاع و وفادار به نظام اسلامی است.

استاندار لرستان عنوان کرد: حمایت از اقشار کم‌بضاعت در نظام اسلامی یک وظیفه است و توجه به جامعه نیازمندان در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

ادامه بلاتکلیفی برج‌های دوقلوی خرم‌آباد/ دوئل سرمایه‌گذار و شهرداری برای تعیین "قدرالسهم"

شفقت بیان کرد: بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام‌خمینی(ره) به‌عنوان نهادهای انقلابی و حمایتی باید نسبت به سرمایه‌گذاری در مناطق کم‌برخوردار لرستان اقدام کنند.

وی با ضرورت توانمندسازی افراد بی‌بضاعت در لرستان، خاطرنشان کرد: ظرفیت فراهم‌شدن فرصت سرمایه‌گذاری و ثروت‌سازی‌ در مناطق محروم فراهم شود.

استاندار لرستان به نقش مهم بانک‌ها در حمایت از اقشار کم‌بضاعت، اشتغال و خودکفایی این افراد اشاره و بیان کرد: بانک‌ها باید پرداخت تسهیلات را در دستور کار خود قرار دهند.

شفقت با بیان اینکه اشتغال فرزندان شهید و ایثارگر در اولویت قرار گیرد، گفت: توجه به ارتباطات و تعاملات مسئولان به خانواده‌های شهیدان فراموش نشود.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این استان خواستار تعیین‌تکلیف سریع برج‌های دوقلوی میدان 22 بهمن خرم‌آباد شد و از مسئولان برای بازدید از این پروژه‌ها دعوت کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی