Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@17:46:22 GMT

ماجرای تغییر در بنیاد مستضعفان تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۵۶۳۳

رکنا: یک مقام آگاه گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر رئیس بنیاد مستضعفان را تکذیب کرد.

درپی انتشار شایعاتی در خصوص تغییر رییس بنیاد مستضعفان و حدسهای بی پایه نسبت به حضور افراد مختلف به عنوان ریاست این بنیاد، یک مقام آگاه ضمن تکذیب هرگونه تغییر در بنیاد مستضعفان اعلام کرد:سعیدی کیا از مدیران جهادی، موفق و با سابقه جمهوری اسلامی است که در همه ادوار منشاء خدمات زیادی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:اکنون نیز به هیچ عنوان تغییر ایشان در دستور کار نیست و کماکان با قوت و همت مضاعف به مسئولیت خود ادامه خواهند داد.
این مقام آگاه همچنین از رسانه ها درخواست کرد از دامن زدن به شایعات بی اساس و حاشیه سازی برای خدمتگزاران نظام اسلامی خودداری کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

۲ روحانی نیشابوری چاقو چاقو شدند + عکس دردناک زندان و شلاق در انتظار کسانی که عمل چشم گربه ای و گوش الاغی می کنند/ پزشک هم مجازات می شود فوتبالیست زن استرالیایی با حجاب کامل به میدان می رود +عکس تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس دردسر دردناک در ازدواج سوم راننده بازنشسته دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس این دختر با 13 فوتبالیست سرشناس رابطه شیطانی داشت! / اولین بار 17 ساله بود! +عکس خاشقجی زنده است! / ادعای عجیب رییس پلیس شیخ نشین! دردسر انگشتر بازیکن ایرانی او را به آتش نشانی کشاند+ فیلم و عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سقوط مرگبار دختر خرم آبادی در چاهک آسانسور/ ورود استاندار به محل حادثه اسیدپاشی مرگبار روی گلوی یک زن / بیمارستان قربانی اسیدپاشی را در تایلند پذیرش نکرد زنی منحرف 6 بازیکن سرشناس را ایدزی کرد + جزییات ناگهان زمین دهن باز کرد و زن جوان را بلعید + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه نظام اسلامی انتشار تکذیب رئیس درخواست عکس ایران فیلم دختر قتل زندگی پول افزایش تهران مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟

با گزارش ماجرای ناپدیدشدن دانشجوی جوان به پلیس که به‌گفته دوستانش فردی باهوش و نخبه بود، تحقیقات برای یافتن ردی از وی آغاز شد تا اینکه صبح دوشنبه یکی از دشت‌بانان در پای کوه‌های سرچشمه، چشمش به خودرویی افتاد که در دامنه کوه رها شده بود. هیچ‌کس در اطراف خودرو نبود و در‌های آن باز بود و همین باعث شد که مرد دشت‌بان با کلانتری ۱۴سرچشمه تماس بگیرد و ماجرا را اطلاع دهد.

به گزارش همشهری،  علیرضا محمدی، دادستان رفسنجان گفت: با حضور مأموران پلیس در محل معلوم شد که خودروی مورد نظر متعلق به دانشجوی گمشده است. به این ترتیب تیمی از مأموران پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و عوامل گشت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان راهی آنجا شدند و به جست‌وجو برای پیدا کردن جوان گمشده پرداختند. آن‌ها در جریان جست‌وجوهایشان در این منطقه از هلی‌شات استفاده کردند و در نهایت متوجه جسدی شدند که در ارتفاعات سرچشمه رها شده بود.

وی ادامه داد: وقتی مأموران به محل رهاشدن جسد رفتند، معلوم شد که قربانی همان دانشجوی جوان است و با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان جنایی در محل حادثه، تحقیقات ادامه یافت و در حال حاضر ۲ مظنون تحت پیگرد قضایی قرار گرفته‌اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده، موارد به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد