Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - ایرنا - دومین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل در وزارت کشور، استانداری ها و سازمان های تابعه با حضور جمعی از مدیران وزارت کشور و استانداری مازندران در مجتمع رفاهی ، فرهنگی و ورزشی خزرآباد ساری آغاز شد. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، در مراسم افتتاح این مسابقات علاوه بر اجرای چند برنامه فرهنگی و هنری، معاون دفتر زنان و خانواده وزارت کشور پیام مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دومین دوره مسابقات ورزشی بانوان وزارت کشور، استانداری ها و سازمانهای تابعه با حضور 24 تیم دارت و 14تیم والیبال در مجتمع رفاهی ، فرهنگی و ورزشی خزرآباد ساری آغاز و تا آخر این هفته ادامه خواهد داشت.
هدف از این برنامه افزایش نشاط عمومی همکاران زن، افزایش رضایت شغلی آنان، جلب اهتمام بیشتر نسبت به ورزش بانوان و شکل گیری و تقویت تیم های ورزشی بانوان استان های کشور عنوان شد که در بنرها و پوستر های مسابقات اعلام شده است.
سال گذشته نیز اولین دوره مسابقات ورزشی بانوان شاغل در ستاد، صف و سازمان های وابسته به وزارت کشور، در دو رشته والیبال و دارت در استان مازندران برگزار شده بود.
در نخستین دوره این مسابقات 15 تیم در رشته دارت و 10 تیم در رشته والیبال شرکت داشتند.
7335/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بانوان وزارت كشور مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان بوشهر بالغ‌بر ۶۰ هزار نفر شرکت داشتند که در زمان حاضر نیز مرحله استانی با حضور دوهزار دانش آموز به میزبانی منطقه کاکی در بخش دانش‌آموزان دختر و شهرستان دیلم در بخش دانش‌آموزان پسر آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه دارد.

محمود حق‌دوست با اشاره به اهمیت فراگیری معارف اسلامی، بیان کرد: ما به‌عنوان یک مسلمان در راستای ترویج معارف قرآنی از همان ابتدای دوران دانش‌آموزی به عنوان یک رسالت باید تلاش کنیم تا در فعالیت‌های قرآنی حضور چشمگیر و فعال داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح مسطوران و پیوند مسجد، منزل و مدرسه، گفت: با حمایت و پیگیری‌های مدیر کل آموزش و پرورش استان و توجه ویژه استاندار محترم مبلغ ۵ میلیارد تومان برای احیای نمازخانه‌های مدارس اختصاص یافته است که امیدواریم یا همکاری سایر دستگاه‌ها نیز گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.
  • آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری
  • درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم
  • آغاز مسابقات لیگ باشگاهای سپک تاکرا کشور با حضور سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد