Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@15:57:56 GMT

افشاگری الحوثی درباره طرح ضد یمنی آمریکایی ها

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۶۴۵۹

افشاگری الحوثی درباره طرح ضد یمنی آمریکایی ها

خبرگزاری تسنیم: محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، تشدید تجاوزات ائتلاف سعودی اماراتی به بندر الحدیده و تخریب گسترده زیرساخت‌های آن را در چارچوب طرح آمریکایی‌ها دانست.

وی در صفحه خود در توئیتر نوشت اینکه دشمن در پی هشدار دبیرکل سازمان ملل متحد، به بمباران بندر الحدیده روی بیاورد، نشان می‌دهد که این حملات پیامی از سوی کشور‌های متجاوز برای به چالش کشیدن آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحوثی خاطر نشان کرد بمباران بندر الحوثی دلیلی بر بی‌اعتنایی کشور‌های متجاوز به گرسنگی و عدم به رسمیت شناختن نقش سازمان ملل است.

جنگنده‌های رژیم سعودی و امارات امروز دوشنبه بار‌ها بندر الحدیده را بمباران کردند که علاوه بر زخمی شدن شماری از شهروندان، خسارت‌های زیادی به منازل مردم و زیرساخت‌های آن وارد کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: الحوثی طرح آمریکایی بمباران بندر الحدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه

مردم یمن این هفته نیز با شعار «در کنار غزه سرافراز هستیم» به خیابان‌ها آمدند و اقدام به برپایی تظاهرات باشکوه کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شهروندان یمنی امروز جمعه در استان «صعده» واقع در شمال غربی یمن همچون هفته‌های گذشته، این هفته نیز با شعار «در کنار غزه سرافراز هستیم » اقدام به برگزاری راهپیمایی گسترده کردند.

تظاهرات باشکوه یمنی‌ها در میدان سبعین صنعاء نیز با شعار «در کنار مردم سربلند غزه هستیم» آغاز شده است.

شهروندان یمنی در راهپیمایی امروز صعده با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که فعالیت های مردمی در حمایت از غزه تا پایان تجاوزات و رفع محاصره غزه ادامه خواهد داشت.

در بیانیه امروز مردم صعده آمده است که مردم یمن در کنار مردم سرافراز غزه قرار دارند.

در این راهپیمایی تاکید کردند که عملیات جهادی مقاومت فلسطین را  گرامی میدارند و جنایات بزرگ رژیم صهیونیستی که در گورهای دسته جمعی، آشکار شد، محکوم می‌کنند.

در این راهپیمایی بر اهمیت تداوم فعالیت‌های مردمی و رسمی در حمایت از مردم فلسطین در همه سطوح تاکید کردند.

در این راهپیمایی باشکوه عملیات مستمر و موثر نیروهای مسلح در نبرد فتح موعود، جهاد مقدس و رویارویی در دریا را تبریک گفته و خواستار عملیات بیشتر شدند.

الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده استحمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض