Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلویزیونی سی سی تی وی چین، کشور چين نخستین پروژه حفاری گاز طبیعی از اعماق آبها را در جنوب این کشور آغاز کرد.
شرکت ملی نفت فلات قاره چین، بزرگترین شرکت تولید کننده نفت و گاز این کشور اعلام کرد نخستین پروژه حفاری گاز طبیعی از عمق بسیار زیاد آب وارد فاز اصلی ساخت و ساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ذخایر گاز طبیعی لینگشوای در صد و پنجاه کیلومتری ساحل جنوبی استان هاینان چین واقع و ثابت شده است که در آن ذخایر گازی به مقدار 100 میلیارد متر مکعب وجود دارد. عمق آب آن به صورت متوسط حدود 1500 متر است.
شرکت ملی نفت فلات قاره چین در حال ساخت دکل حفاری نیمه شناور در این میدان گازی طبیعی است.
ژی یوهونگ زمین شناس ارشد این شرکت گفت: پروژه لینگشوای 17-2 اخیرا وارد مرحله ساخت شده است. مهمترین سکوی تولید آن دکل های حفاری نیمه شناور هستند که به سیستم تولید زیر آب متصل می شوند و گاز طبیعی را با خطوط لوله به مصرف کننده انتقال می دهند. میعانات طبیعی گاز در دکل ها ذخیره خواهند شد و سپس از طریق نفت کش ها انتقال خواهند یافت. این میدان گاز طبیعی تا پایان سال 2020 مورد استفاده قرار خواهد گرفت و انتظار می رود سه تا سه و نیم میلیارد متر مکعب گاز طبیعی هر سال تولید شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: چين نخستين حفاري گاز طبيعي اعمال دريا آغاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 

سخنگوی شرکت ملی توزیع برق افغانستان(برشنا) اعلام کرد در آخرین نشستی که با نمایندگان بانک جهانی و شرکت‌های قراردادی در ترکیه داشتیم، تصمیم گرفته شد کار پروژه کاسا-۱۰۰۰ در اردیبهشت سال جاری آغاز شود.

حکمت‌الله میوندی افزود: بانک جهانی برای آغاز کار پروژه کاسا-۱۰۰۰ آمادگی دارد.

پروژه کاسا-۱۰۰۰ در کنار ۵۰ میلیون دلار حق ترانزیت درسال، اهمیت یافتن توقفگاه و اعتبار ترانزیتی افغانستان در آسیا و برخی از امتیازات دیگر، مبلغ ۴۰ میلیون دلار از خدمات همگانی را در سال نصیب کشور افغانستان می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا
  • بازرسان اعماق دریا
  • نخستین رویداد بین‌المللی همتایابی دراقتصاد دریامحور برگزار می‌شود