Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@23:13:55 GMT

تزيين حنا حنابندان - سري ششم

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۶۷۲۵

تزيين حنا حنابندان - سري ششم

خبرگزاري آريا -
نمونه هايي ديگر از جديدترين تزيينات حناي شب حنابندان


تزيين حنا به شکل پروانه و پرنده


تزيين حنا عروس


تزيين حنا شب حنابندان به شکل طاووس


تصاوير تزيين حنا


تزيين حنا


جديدترين مدل تزيين حنا


تزيين حنا عروس
گردآوري: بخش اسرارخانه داري بيتوته
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزیین دروازه بین‌المللی پایتخت با ۲۰۰۰ متر ریسه‌های رنگی

در راستای ارتقای سیمای شهری و زیبایی بصری دروازه بین‌المللی پایتخت با ۲۰۰۰ متر طول ریسه رنگی آذین‌بندی بهاری شد.

به گزارش ایسنا، علی نایبی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۹ تهران افزود: به منظور فضاسازی منطقه با چراغ‌ها و ریسه‌های رنگارنگ در ایام عید، علاوه بر ریسه‌های رنگی اجرا شده در عوارضی تهران قم، دو تونل رنگی در بوستان بزرگ ولایت مقابل قلعه شادی، مجاورت ساختمان ستادی، المان ماه و فانوس در بلوار میلاد و ماه در تقاطع شکوفه مطهری و عوارضی تهران قم جانمایی و اجرا شده که باعث جذابیت و زیبایی سیمای شبانه منطقه در این ایام شده است.

وی در خصوص المان حجمی ویژه نوروز به جانمایی ۱۸ تخم مرغ رنگی در معابر پرتردد، برپایی سفره‌های هفت سین در آبنمای خیابان شهرداری شمالی و عوارضی تهران قم اشاره کرد.

بر اساس گزارش سایت شهر، نایبی اکران بنرهای تبریک سال نو و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال، رنگ آمیزی ۳۰ هزار متر جداول، نیوجرسی و گیت‌های عوارضی به رنگ آبی سفید مطابق پالت رنگ شهر تهران، نصب المان ماه هلال اسماء الحسنی، اکران طرح‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان، نصب المان السلام علیک یا روح الله مقابل حرم مطهر امام (ره)، شیپور زن در عوارضی تهران قم، ماه و امید در خیابان مکتب العباس تقاطع خیابان انقلاب و ... از دیگر اقدامات اداره زیباسازی در راستای استقبال از بهار برشمرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تزیین دروازه بین‌المللی پایتخت با ۲۰۰۰ متر ریسه‌های رنگی