Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@06:24:08 GMT

انفجار کپسول گاز در مغازه 3 نفر را مصدوم کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۶۸۱۴

انفجار کپسول گاز در مغازه 3 نفر را مصدوم کرد

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ حسن یاردوستی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر انفجار کپسول گاز در یک مغازه تعمیرات لوازم برقی بلافاصله ماموران گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

وی گفت : ماموران هنگامی که به محل اعزام شدند مشاهده کردند در اثر انفجار کپسول گاز ،این مغازه کامل سوخته و 3 نفر نیز مصدوم شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تاکیدکرد : با حضور ماموران آتش نشانی و امدادرسانی پلیس، آتش مهار و مصدومان حادثه نیز توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان ضمن توصیه به شهروندان در استفاده از وسایلی که نیاز به هوشیاری و احتیاط کامل دارند گفت : خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و پرونده به مرجع قضائی ارسال شده است.

انتهای پیام/

20 / 20 سرهنگ حسن یاردوستی انفجار انفجار کپسول گاز مغازه تعمیرات لوازم برقی آتش نشانی اورژانس امدادرسانی پلیس 3 نفر مصدوم شدند

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: انفجار انفجار کپسول گاز آتش نشانی اورژانس امدادرسانی پلیس 3 نفر مصدوم شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزیزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر تردد نفتکش حامل سوخت قاچاق در محور‌های مواصلاتی یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خاتم قرار گرفت. 
 وی افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه نفتکش "ولوو" را متوقف و پس از بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از استان‌های مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می‌شد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در تهران
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • انفجار خانه در قزوین ۵ نفر را مصدوم کرد / حال ۲ مصدوم وخیم است
  • انفجار منزل مسکونی در قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار منزل مسکونی ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار منزل مسکونی در قزوین ۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار منزل مسکونی در قزوین ۵ مصدوم بر جای گذاشت