Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

در تمرین‌ امروز(دوشنبه) تیم ملی فوتبال ایران اتفاق عجیبی رخ داد.ماجرا از این قرار است که حدود ۲۰ نفر از اهالی رسانه مانند همیشه با حضور در محل تمرین شاگردان کارلوس کی روش قصد پوشش خبری این تمرین و مصاحبه با برخی بازیکنان یا اعضای کادرفنی را داشتند اما ناگهان امیرحسین حسینی، مدیر رسانه تیم ملی فوتبال کشورمان امیر حسین حسینی مدیر رسانه ای تیم ملی ضمن عذرخواهی از اصحاب رسانه اعلام کرد بازیکنان و اعضای کادرفنی از خبرنگاران عذرخواهی کرده و اعلام کرده اند طبق تصمیمی جمعی نمی خواهند با رسانه ها صحبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی خودم با آنها صحبت کردم تا با خبرنگاران صحبت کنند اما فعلا تصمیمی برای این کار ندارند. حتی علیرضا بیرانوند، محمدرضا خانزاده و محمد حسین کنعانی زادگان قصد داشتند در ابتدای تمرین با اصحاب رسانه گفت و گو کنند اما آنها هم به تبعیت از اقدام سایر نفرات از این امر منصرف شدند.

لحظاتی پس از این اتفاق مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: کی روش و شاگردانش تصمیم گرفته اند به صورت موقت با رسانه ها صحبت نکنند اما من دلیل این کار را نمی دانم.

ساعاتی پس از تمرین امروز تیم ملی بیشتر بازیکنان این تیم به جز سردار آزمون، سامان قدوس و حتی خود کارلوس کی روش صفحه اینستاگرام‌ خود را از دسترس خارج کردند که برخی رسانه ها علت این موضوع را از به پرداخت نشدن پاداش آنها در جام جهانی و همچنین بی توجهی مسئولان به تیم ملی اعلام کردند اما یکی از مسئولان تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار ما این دلیل را برای از دسترس خارج شدن صفحه اینستاگرام بازیکنان تیم ملی رد و اعلام کرد به هیچ وجه ملی پوشان با این دلیل چنین کاری انجام نداده اند. محمدرضا ساکت و مهدی تاج بارها در تمرینات تیم ملی حضور یافته اند.

حال باید دید آیا این اقدام جمعی با توهین هایی که در روزهای اخیر به سرمربی تیم ملی و برخی بازیکنانش در فضای مجازی صورت گرفته است ارتباطی دارد یا خیر؟

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال رسانه پوشش مصاحبه تیم ملی فوتبال رسانه تیم ملی اصحاب رسانه اصحاب رسانه رئیس فدراسیون تیم ملی کارلوس کی روش جام جهانی مهدی تاج سرمربی تیم ملی فضای مجازی پوشش تیم ملی تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که ۲ میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، ۲ بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است