Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@12:19:33 GMT

سیدجلال به عدم دعوت شجاع واکنش نشان داد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۶۸۸۰

به گزارش پارس نیوز، 

اردوی جدید تیم ملی ایران از روز گذشته در کمپ تیم های ملی آغاز شد و بازیکنان دعوت شده به این اردو در تمرینات این تیم شرکت کردند. تیم ملی ایران برای مسابقات جام ملت های آسیا امارات که در زمستان امسال برگزار می شود در حال آماده سازی است.

بعد از اینکه کارلوس کی روش لیست تیم ملی را اعلام کرد باز هم حضور برخی از بازیکنان در این لیست کمی عجیب به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی که در این مدت شاید تنها یک بازی برای باشگاه خود انجام داده اند و همیشه پای ثابت تیم ملی ایران هستند. کم نبودند انتخاب هایی که بی هیچ معیاری همیشه در لیست سرمربی تیم ملی ایران بوده اند. این گونه انتخاب های کارلوس کی روش شائبه هایی زیادی را برای علاقه مندان به فوتبال ایجاد می کند که چگونه بازیکنی که از اردوی قبلی تا اردوی فعلی حتی تیم نداشته است و بعد از قرار داد با یک تیم بی کیفیت از حوزه خلیج فارس و تنها با یک بازی برای این تیم مجددا به تیم ملی دعوت شده اند.

در حالی که بازیکنانی در لیگ برتر ایران هستند که عملکرد بسیار درخشانی در لیگ برتر و بازی های بین المللی در باشگاه خود داشته اند که هر چقدر هم تلاش می کنند درهای تیم ملی را بر روی خود بسته می بینند. 

نهایتا تمام این اتفاقات و تبعیض ها با یک جمله کلیشه ای که هر مربی سلیقه خود در انتخاب بازیکنان را دارد به پایان می رسد و دقیقا آنچه به جایی نرسد فریاد است.

این رفتار کادر فنی تیم ملی ایران تنها بازیکنان داخل لیگ ایران را بی انگیزه و سرد می کند. این در حالی است که کیروش مدت هاست تماشای بازی های لیگ را به دستیاران خود سپرده و حتی حاضر نمی شود از نزدیک بازیکنان داخلی را آنالیز و بررسی کند.

سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس در واکنش به عدم دعوت شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا و علی علیپور پستی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و به حمایت از هم تیمی های خود پرداخت.

حسینی معتقد است این 3 بازیکن با درخشش خوبی که در لیگ ایران و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشته اند، مستحق حضور در جمع دعوت شدگان اردوی فعلی تیم ملی ایران بوده اند.

 

  انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی تیم های ملی تیم ملی ایران جام ملت های آسیا زمستان بازی ایران سرمربی تیم ملی کارلوس کی روش فوتبال حوزه خلیج فارس لیگ برتر کادر فنی تیم ملی بازی های لیگ لیگ قهرمانان آسیا بازی تیم ملی جام ملت های آسیا کادر فنی تیم ملی کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی

رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی گفت: همه عزیزانی که تصمیم می‌گیرند امیدوارم در ادامه حسرت نخورند.

به گزارش ایسنا، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران اظهار کرد: تمام تلاش خود را انجام دادیم که از خانواده والیبال دفاع کنیم. تیم ملی جوانان تنها تیم گروهی بود که توانست عنوان قهرمانی جهان را کسب کند.

او ادامه داد: البته من معتقد هستم اینکه گفته می‌شود تیم ملی بزرگسالان شاید در حد توقع مردم عمل نکرد باید بگویم که ما قهرمان بازی‌های آسیایی و نایب قهرمان آسیا شدیم. توقع مردم نسبت به تیم ملی والیبال زیاد شده است و به همین دلیل باید بیشتر تلاش کنیم و مردم را خوشحال کنیم. 

تقوی افزود: از دید بسیاری از کارشناسان کار سختی برای رسیدن به المپیک داریم اما امیدوارم بچه ها بتوانند با تلاش و غیرت دل مردم را شاد کنندو مطمئن باشید دست از تلاش برنمی‌داریم.

او در مورد پیگیری اردوهای تیم ملی و اضافه شدن پائز بیان کرد: امروز پائز وارد ایران شد و جلسه خوبی با او داشتیم. ایشان سپس در این چند روز گذشته  در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کرد. عملکرد کادر فنی تیم ملی بزرگسالان که اردو را مدیریت کردند مورد رضایت او بود. بازیکنان کم کم به اردو اضافه می‌شوند چون هنوز خیلی از لژیونرها به اردو اضافه نشده اند. در اولین فرصت تیم باید به ترکیب اصلی خود برسد چون زمان زیادی هم نداریم و اگر اشتباه نکنم 20 روز دیگر زمان داریم.

رئیس فدراسیون والیبال درباره لیگ پرجنب و چوش این فصل خاطرنشان کرد: در این دو سال گذشته تلاش کردیم تیم ملی پوست اندازی کند. تیم ملی نشان داد که حضور آدم‌های باتجربه به تیم ملی کمک می‌کند. ما بازیکنان جدید زیادی به تیم ملی اضافه کردیم که کم تجربه نیستند اما پرتجربه هم نیستند و باید منتظر عملکرد آنها در مسابقات بمانیم. به نظر من در این تیم نقش اصلی را یکدلی و همدلی ایجاد می‌کند و همه برای حرکت تیمی و المپیکی شدن باید بجنگند.

تقوی درباره غیبت برخی بازیکنان در اردوی تیم ملی، تصریح کرد: در عرصه فنی سرمربی تیم ملی بعد از اینکه در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرد به زودی زود این قول را به شماها می دهم به رسانه‌ها پاسخگو خواهد بود. رسانه ذهن جویای جامعه است ما باید پاسخگو باشیم. عوامل مختلفی دست به دست هم دادند که شرایط اینگونه شد. همه عزیزانی که تصمیم می‌گیرند امیدوارم در ادامه نگویند ای کاش چون ای کاش یعنی حسرت و حسرت خوردن در مواقعی ممکن است دیر باشد. هیچ چیزی مهمتر از مردم نیست و منافع مردم را بالاتر از هر چیزی بدانیم.

او درباره اینکه ایا نباید موسوی با تیم ملی همسو می شد گفت: در این باره با موسوی صحبت نکردم و مرادی با او صحبت کرده است. حتماً دلایل خاص خودش را دارد که امروز نمی‌خواهم وارد این موضوع شوم. سرمربی پاسخگو خواهد بودچون بحث فنی در آن در میان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • هنوز در خیابان‌های دمشق از پاسخ ایران به اسراییل حرف می‌زنند!
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • پژو پارس، ۱۵۰میلیون تومان گران شد/ وزیر صمت واکنش نشان داد
  • ببینید | لحظه سکندری خوردن اردوغان پس از پیاده شدن از هواپیما؛ نخست وزیر عراق واکنش نشان داد