Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

 ۲۷ اسفند سال گذشته مأموران کلانتری ۱۴۵ ونک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از سقوط مرگبار کودکی چهار ساله در دیگ قورمه سبزی خبر داد. به دنبال اعلام این خبر تحقیقات از سوی بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد.

در بررسی های صورت گرفته مشخص شد پدر و مادر آرین از هم جدا شده و پسر کوچولو آخر هفته نزد مادرش بوده است، اما در یک لحظه پسرک داخل دیگ قورمه سبزی رستوران پدربزرگش می افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال مرگ کودک چهار ساله بازپرس محسن مدیر روستا دستور تشکیل کمیسیون رسمی دادگستری را صادر کرد.

هیأت یک نفره پدر بزرگ آرین را در این ماجرا مقصر دانست، اما با اعتراض پدربزرگ به حکم، این بار کمیسیون سه نفره تشکیل شد و درنهایت کارشناسان، مادر را ۵۰ درصد و پدر آرین را نیز ۵۰ درصد در این حادثه مقصر دانستند. با اعلام این موضوع پدر آرین به نظریه هیأت سه نفره اعتراض کرد و بررسی ها در این خصوص ادامه دارد.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قتل پدر پایتخت پدر و مادر قتل مرگ پارس سبزی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،شایسته در گفتگو با خبرگزاری صدا وسیمای استان  با اشاره به اینکه از ابتدای سال از سطح ۹۳.۵ هکتار از گلخانه‌های استان بیش از ۱۲ هزار تن تن انواع محصولات سبزی و صیفی، ۱.۵ میلیون انواع گل شاخه بریده، ۲۸۰ هزار عدد انواع نشاء گل و گیاه زینتی و محصولات سبزی و صیفی و ۹۶۰ تن انواع سبزیجات برگی برداشت شده است گفت :این میزان نسبت به سال گذشته ا ۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: ارزش  محصولات گلخانه‌ای  از جمله  گوجه فرنگی، فلفل، خیار و سبزیجات برگی،796 میلیارد و 800 ملیون تومان  است. 

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی  گفت: بیشترین سطح گلخانه در استان به ترتیب مربوط به شهرستان‌های فردوس، قاین و خوسف است.

شایسته افزود: خراسان جنوبی  ۵۷۰ خانوار بهره بردار دارد.

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!