Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@11:25:13 GMT

آلودگی محیط زیست منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۶۹۲۴

آلودگی محیط زیست منتشر شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، این کتاب به منظور تدوین یک کتاب جامع در زمینه آلودگی محیط زیست مهندسی منابع طبیعی گرایش محیط زیست صورت گرفته است و مخاطبین اصلی این کتاب داوطلبان شرکت کننده در آزمون های محیط زیست هستند.

کتاب « آلودگی محیط زیست» شامل فصل های مجزا از یکدیگر و دروس آن براساس سرفصل های مصوب برای آزمون های کنکوری این رشته نوشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از تست های استاندارد سنجش کشور در این کتاب باعث آشنایی هرچه تمام تر مخاطب به نکات اصلی و همچنین نحوه بررسی مطالب، کمک زیادی می کند.

این کتاب شامل مباحث آلودگی محیط زیست است که در زمینه آلودگی هوا، آب، خاک و صوت نگارش شده است. در فصل اول آلودگی هوا توسط ترکیبات گازی مختلف، پیامدهای جانبی آلودگی هوا و استانداردهای زیست محیطی آلودگی هوا تشریح شده است. فصل دم خصوصیات فیزیکی، شیمیایی، ظاهری و بیوشیمیایی آب، طبقه بندی انواع آلاینده های آب و فرایندهای تصفیه آب و فاضلاب بیان شده است. در فصل سوم مبحث آلودگی خاک توسط انواع مختلف آلاینده های خاک و مواد زائد جامد ارائه شده است. در فصل چهارم آلودگی صوتی و انواع آن، استانداردهای آلودگی صوتی و راهکارهای کاهش اثرات و کنترل آن بیان شده است و در پایان نمونه سوالات 10 سال کنکور کارشناسی ارشد مهندسی منابع طبیعی – محیط زیست به همراه پاسخنامه کلیدی آزمون ارائه شده است.

همچنین علاقمندان به رشته محیط زیست و دانشجویان گرامی این رشته که قصد شرکت در آزمون ارشد این گرایش را دارند خواهشمند است قبل از مطالعه این کتاب به مطالعه دقیق منابع و کتب معرفی شده بپردازند تا طرح کلی مطالب ذهن خود را تثبیت کنند.

کتاب «آلودگی محیط زیست» تالیف علیرضا احسان زاده و نسرین حیدری در 167 صفحه، تیراژ دو هزار نسخه وقیمت 13 هزار تومان توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد راهی بازار نشر شد.

28 / 167 کتاب دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کتاب دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، علیرضا قزوه در نشست خبری نخستین جشنواره شعر نفس پاک گفت: این جشنواره یکی از کار‌های جدی ماست و اهمیت آن را به شاعران یادآوری می‌کنیم تا از این برنامه، کتابی هم به یادگار منتشر شود.

وی افزود: قرار است اشعار منتخب با ویراستاری محمدکاظم کاظمی در کتابی منتشر شود که از این کتاب همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره رونمایی خواهد شد.

موضوع اعتیاد و آگاهی بخشی خانواده‌ها عنوان جشنواره شعر نفس پاک شده است. جشنواره‌ای که در چهار محور اصلی اعتیاد و عواقب زیان بار آن، آگاهی بخشی، گفتمان سازی برای انتخاب سبک زندگی سالم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

برای این جشنواره از شاعران داخلی و فارسی زبان‌های کشور‌های منطقه دعوت شده تا اشعار خود را در مورد آسیب‌های اجتماعی اعتیاد ارائه کنند. برای حضور شاعران در این جشنواره و ماندگاری آثارشان پیشنهاد‌هایی مطرح شد.
همچنین برای کیفی سازی جشنواره شعر نفس پاک، بخش‌های دیگر هم به آن اضافه می‌شود. این جشنواره شعر، ۱۴ برگزیده با جوایز نقدی دارد و مراسم اختتامیه آن همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر در هفته اول تیر برگزار خواهد شد.

انسیه بحری گزارش می‌دهد:

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • کتاب «فقه و حکمرانی قاعده لا ضرر و لاضرار» منتشر شد
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران