Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@20:44:22 GMT

برانکو در رختکن پرسپولیس به شاگردانش چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۷۱۰۳

فینال لیگ قهرمانان آسیا با قهرمانی کاشیما آنتلرز به پایان رسید، اما به نظر می‌رسد تا مدت‌ها همه در خصوص آن حرف بزنند و اخبار جدیدی از دل آن به بیرون درز پیدا کند. یکی از کسانی که قبل از شروع بازی برگشت در رختکن پرسپولیس حضور داشت داستان جالبی تعریف کرد: دیدار شنبه هم برابر کاشیما بازی مهمی (شاید هم مهم‌ترین بازی تاریخ باشگاه پرسپولیس) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با وجود ارائه بازی خوب در نیمه اول بازی رفت، نیمه دوم را به کاشیما واگذار کرده و دو بر صفر باخته بود، بنابراین برانکو امیدوار بود با تمرکز کامل و جنگندگی بازیکنانش به همراه استفاده از امتیاز میزبانی و فشار تماشاگران بتواند این نتیجه را جبران کند. به همین خاطر برانکو پس از آرام کردن فضای رختکن صدایش را صاف کرده و خطاب به شاگردانش گفت: «فرض کنید امروز آخرین بازی عمر فوتبالی تان است. باید آنقدر بدوید و بجنگید که در پایان بازی شرمنده و با افسوس زمین چمن ورزشگاه آزادی را ترک نکنید. شما ۹۰ دقیقه فرصت دارید تاریخ‌ساز شوید و جام قهرمانی را بالای سر ببرید. تلاش کنید، بجنگید و بدانید هر اتفاقی هم رخ بدهد من از شما حمایت خواهم کرد و...»

پس از صحبت‌های برانکو سایر عوامل تیم به ویژه سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان و کریم باقری دستیار ایرانی برانکو هم صحبت‌هایی داشتند که جوان‌تر‌ها را برای ارائه بازی بهتر تحریک کنند. 

هر چند در نهایت بازی به سود کاشیما آنتلرز به تساوی بدون گل انجامید، اما بازیکنان پرسپولیس هم تلاش خود را کردند. پرسپولیس در بدترین شرایط خود و در حالی که روی نیمکت ذخیره‌ها هم خالی‌تر از همیشه به نظر می‌رسید نمایش چندان بدی نداشت و باید بار دیگر به همگی خسته نباشید گفت. 

برانکو هم با دست خالی و بدون ستاره شاهکار کرد تا تیمش را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی پرسپولیس زمین ورزشگاه آزادی کریم باقری تساوی بدون گل لیگ قهرمانان پرسپولیس بازیکنان پرسپولیس برانکو پرسپولیس و کاشیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک، در سطح بین المللی، لیونل مسی و خوان سباستین ورون دو نفر از بزرگترین افراد تاریخ فوتبال آرژانتین هستند. اولی، اسطوره بارسلونا و برنده هشت توپ طلا و دومی، با دوران موفق در پارما، لاتزیو، اینترمیلان، منچستر یونایتد و چلسی.

هر دو در تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۰ هم‌بازی بودند و در آن زمان لئو برای اولین بار کاپیتان تیم ملی شد. او پس از این دوره موفق توانست به یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان فوتبال جهان تبدیل شود.

ورون که خود در سال ۲۰۰۲ کاپیتان تیم ملی بود در مصاحبه‌ای در مورد هم‌بازی شدنش با مسی صحبت کرد. او گفت:«لئو در مقطعی به مشکل‌ خورد. این طبیعی است. دیه‌گو(مارادونا) لئو را برای کاپیتانی تیم انتخاب کرد، درحالی‌که گزینه‌های دیگری بودند که از او باتجربه‌تر بودند.

تغییر او مرا شگفت‌زده نمی‌کند. در زمانی که او برای بارسلونا می‌درخشید من با خوشحالی می‌دیدم که او به حقش رسیده است.
من او را بیشتر به‌عنوان یک قهرمان و رهبر می‌دیدم. در طول سال‌ها شما باید این نقش را بازی کنید و او این کار را به خوبی انجام داد.

بعد از اینکه توانست نقش خود را به‌عنوان کاپیتان پیدا کند علاوه‌بر زمین در رختکن هم درخشان بود. من به صحبت‌های او در رختکن گوش می‌دادم و محو نظراتش می‌شدم. برای همین در سال‌های آینده که کارهای شگفت‌انگیزتری انجام داد از شرایطش تعجب نکردم. می‌دانستم که به آنجا خواهد رسید.»

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم
  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو