Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@11:17:37 GMT

مظنه خودروهای میلیاردی در بازار تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۷۱۶۷

آنچه در زیر می‌آید قیمت روز انواع خودروهای میلیاردی در سطح بازار پایتخت طی آبان ماه ۹۷ است که ممکن است تا ۵ درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پایتخت خودرو بازار خودرو خودروهای میلیاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار  علی‌ولیپور گودرزی در این‌باره گفت: در پی اعلام کسبه بازار طلافروشان به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس مبنی بر حضور مشکوک یک زن  برای فروش زنجیر طلای تقلبی، تیمی از کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ بلافاصله برای بررسی موضوع به صورت نامحسوس در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان در محل و بررسی تخصصی مشخص شد که فاکتورهای ارائه شده به همراه طلا جعلی است افزود: این خانم به همراه هم‌دست خود که یک مرد جوان بود، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.  

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه از متهمان چندین برگ فاکتور جعلی و تعدادی زنجیر تقلبی طلا با خلوص کم کشف شد، خاطرنشان کرد: این زن و مرد با تغییر عیار طلا و خلوص آن و فروش به عنوان طلا با عیار استاندارد،   ۱۴ گردنبند را به شهروندان فروخته و در این میان از دو نفر دیگر نیز کمک گرفته بودند.

وی با بیان اینکه مخفیگاه دیگر متهمان پرونده که با یکدیگر نسبت فامیلی دارند در جنوب شرق تهران شناسایی شد، گفت: دو نفر دیگر هم که دو مرد جوان بودند، از سوی ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهمان سابقه دار پس از انتقال به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر ساخت و فروش طلاهای تقلبی به شهروندان به ارزش دو میلیارد ریال در تهران اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت: هر چهار متهم  با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم دیگر  و شناسایی سایر شکات احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یازدهم پلیس آگاهی قرار دارند و پس از آن برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۷ درصدی قیمت خودرو در نیمه دوم ۱۴۰۲
  • خودروهای پروفروش ارزان شدند + جدول
  • خرید و فروش خودرو در بازار متوقف شد + جدول قیمت
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ اسفند +جدول
  • چالش در تامین قطعات خودروهای چینی وارداتی و مونتاژی!
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • شهرداری تهران زمینه‌ساز برقی‌سازی خودروهای شخصی شده است
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ اسفند +جدول
  • فاصله عجیب قیمت کارخانه و بازار آزاد خودروهای داخلی | قیمت روز خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید
  • ضرورت مقابله با «اجاره کارت ملی»