Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@03:32:08 GMT

ولید بن طلال به ویترین سعودی‌ها برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۷۱۸۴

روزنامه "وال استریت ژورنال" نوشت، مشهورترین سرمایه‌دار عربستانی در سطح جهان پس از چند ماه از تبرئه‌ شدنش از پرونده فساد و آشتی با بن‌سلمان، بازگشته تا به آل سعود کمک کند بحران قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار و منتقد عربستانی را پشت سر بگذارد.

این روزنامه نوشت، بن طلال در ماه‌هایی که آزاد شده به دنبال سازش محرمانه و بدون تنش با بن سلمان بوده تا تصویری دوستانه از عربستان در میان سرمایه‌گذاران و مسؤولان خارجی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهزاده میلیاردر عربستانی مدتی به جرم فساد مالی توسط ولی عهد این کشور در هتل "ریتز" زندانی شده بود.

وال استریت ژورنال نوشت، در ماه اکتبر دفتر محمد بن سلمان با بن طلال تماس گرفته و از او خواسته تا در همایش سرمایه‌گذاری عربستان که به تازگی در ریاض برگزار شد حضور داشته باشد که مقامات اجرایی بین‌المللی به خاطر ماجرای قتل خاشقجی تا حد زیادی آن را تحریم کردند.

این روزنامه آمریکایی از انعقاد سلسله قراردادهای جدیدی توسط بن طلال با سرمایه‌گذاران بین‌المللی از جمله سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیون دلاری در پروژه‌ای فرانسوی و سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری دیگری در شرکت‌های تکنولوژی غربی خبر داد، وی همچنین براساس اظهارات منابع آگاه از این توافق‌ها، مذاکراتی با مالک گروه موسیقی آمریکایی"وارنر" و مقامات اجرایی دیگری برای سرمایه‌گذاری در شرکت رسانه‌ای "روتانا" داشته است.

روتانا متعلق به بن طلال بوده و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های رسانه‌ای فعال در زمینه موسیقی و سرگرمی در جهان عرب است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جهان قتل عربستان جرم موسیقی جهان عرب عربستان ولید بن طلال خاشقجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد

به‌نظر می‌رسد HTC روی گوشی جدیدی کار می‌کند که احتمالاً به‌زودی عرضه خواهد شد. این گوشی در گیک‌بنچ رؤیت شده و گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده است.

گوشی جدید اچ‌تی‌سی شناسه‌ی 2QDA100 را دارد و احتمالاً جانشین U23 خواهد بود؛ بنابراین، می‌توان حدس زد که با نام U24 یا U24 Pro معرفی شود. گوشی جدید HTC در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیاز ۱٬۰۹۵ و ۳٬۰۰۶ را کسب کرده است.

انتظار می‌رود که گوشی ۲۰۲۴ اچ‌تی‌سی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۳ مجهز باشد که پردازنده‌ی مرکزی ۸ هسته‌ای و گرافیک Adreno 720 در آن قرار دارد. این گوشی احتمالاً ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را اجرا خواهد کرد.

گوشی HTC مدل U23 از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ استفاده می‌کرد؛ بنابراین، انتظار داریم که سری U24 عملکرد بهتری داشته باشد. گواهی Bluetooth SIG تأیید می‌کند که این دستگاه از بلوتوث ۵٫۳ پشتیبانی می‌کند.

مشخصات کامل گوشی جدید HTC هنوز اعلام نشده‌اند؛ اما احتمالاً این محصول شباهت‌های بسیاری با نسل قبل خود خواهد داشت؛ مانند نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و مقاومت در‌برابر گرد‌و‌غبار و آب با استاندارد IP67.

باتری U24 ممکن است پرظرفیت‌تر از باتری ۴٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی موجود در سری U23 باشد. درحال‌حاضر، جزئیاتی درباره‌ی قیمت گوشی جدید اچ‌تی‌سی و زمان عرضه‌ی آن موجود نیست.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت
  • این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو