Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:27:25 GMT

طرح های 7 گانه احیاء زاینده رود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۷۲۴۸

طرح های 7 گانه احیاء زاینده رود

روزنامه سیمای شهر استان اصفهان روز سه شنبه در ستون سر مقاله خود مطلبی را با عنوان ' طرح های 7گانه احیاء زاینده رود' به قلم بابک ایران پور منتشر کرد.

در این مطلب آمده است: در آخریــن نشست خبری محسن مهر علیزاده با اصحاب رسانه های اصفهان در قامت استاندار این خطه از کشور تحلیل و گزارشی از عوامل و دلایل اجرای طرح های هفت گانه احیای زاینده رود مطرح شد که دارای اهمیت قابل توجهی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آنچه که استاندار اصفهان در بیان این 7 طرح برای احیای زاینده رود بیان داشت در نگاه نخست حقیقت تلخ خشکی و لزوم پذیرش شجاعانه این موضوع برای مردم و مسئولان استان و البته دولت و در نگاه بعد اندیشیدن راه حل های اجرایی برای احیاء زاینده رود
با هدف استمرار حیات در منطقه مرکزی و استان مهم و اثرگذار اصفهان است . نگارنده به عنوان یک روزنامه نگار از مجموع دفاعیات استاندار نسبت به طرح های هفت گانه احیاء زاینده رود چنین برداشت نمودم که کارها و تلاش های بسیاری برای شکل گیری این طرحها انجام پذیرفته و مهمتر از آن بی نیازی عمده این طرح ها از اعتبارات دولتی است .
استفاده از ظرفیت صنایع استان برای مشارکت در این طرح ها را می توان یکی از نقاط قوت آن برشمرد که دست اندرکاران را از تأمین اعتبار در کوچه پس کوچه های پایتخت معاف می کند .ولی حقیقتی که باید همگان و بویژه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بپذیرند بی آبی حاکم بر منابع آبی استان و حوزه زاینده رود است .
بدیهی است اگر آب مطابق سالهای پرآبی در سد زاینده رود ذخیره شود امکان رها سازی و جاری شدن آب مانند سالیان دراز گذشته وجود دارد ولی وقتی نیست آیا انتقال آب با لوله و حفظ حقوق حق آبه داران در این انتقال نمی تواند اقدامی برای تثبیت حیات در بخشی از منطقه مرکزی ایران باشد ؟
7141/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مطبوعات اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد

پرسپولیس در فصل گذشته 10 بازی بعد از عید خود را برد و با این 10 پیروزی متوالی، در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی و سوپرجام ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس برای تکرار عملکرد فصل گذشته خود نیازمند 3 برد بیشتر است. فصل قبل پرسپولیس 7 بازی در لیگ برتر و 3 بازی در جام حذفی پیش روی خود داشت اما حالا پرسپولیس بعد از 3 برد در 3 بازی اول لیگ برتر در سال 1403، 6 بازی دیگر در لیگ برتر و 4 بازی دیگر برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام حذفی دارد.

به عبارتی پرسپولیس با 10 برد دیگر از امروز به بعد می تواند فاتح سه جام فوتبال ایران شود البته این هدف پرسپولیس با یک تبصره به سرانجام می رسد: استقلال در یکی از شش بازی پیش روی خود امتیاز از دست بدهد و نتواند در تمام مسابقاتش برنده شود.

پرسپولیس فصل قبل با 10 برد متوالی که 2 تایش برابر گل گهر و 2 تایش برابر تیم استقلال بود، عنوان قهرمانی در سه جام مسابقات فوتبال کشورمان را به دست آورد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • طی سال گذشته ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود