Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: این شیر وقتی روبرویش بایستید خندان و خوش اخلاق اما وقتی از کنار به او بنگرید خشمگین است!

شیر سنگی شاهکاری از هنرمندان ایران زمین دوره هخامنشی در تخت جمشید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

۲ روحانی نیشابوری چاقو چاقو شدند + عکس دردناک زندان و شلاق در انتظار کسانی که عمل چشم گربه ای و گوش الاغی می کنند/ پزشک هم مجازات می شود فوتبالیست زن استرالیایی با حجاب کامل به میدان می رود +عکس تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس دردسر دردناک در ازدواج سوم راننده بازنشسته دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس این دختر با 13 فوتبالیست سرشناس رابطه شیطانی داشت! / اولین بار 17 ساله بود! +عکس خاشقجی زنده است! / ادعای عجیب رییس پلیس شیخ نشین! دردسر انگشتر بازیکن ایرانی او را به آتش نشانی کشاند+ فیلم و عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سقوط مرگبار دختر خرم آبادی در چاهک آسانسور/ ورود استاندار به محل حادثه اسیدپاشی مرگبار روی گلوی یک زن / بیمارستان قربانی اسیدپاشی را در تایلند پذیرش نکرد ناگهان زمین دهن باز کرد و زن جوان را بلعید + فیلم ماجرای یک نفوذی در سپاه / «عباس زریباف» کیست؟+عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه هنرمندان اخلاق شیر خندان عکس عجیب عکس فیلم ایران دختر زندگی قتل افزایش تهران مردم پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن دختر ۱۱ ساله توسط ۲ اراذل و اوباش در شرق تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از پیدا کردن دختر ۱۱ ساله، دقایقی پس از آدم‌ربایی در شرق تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی‌ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: بهمن ماه امسال، زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی رفت و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت، دختر 11 ساله‌ام پس از اینکه از مدرسه تعطیل شده دیگر به خانه بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است؛ نگرانم بلایی سر او آمده باشد لطفا کمک کنید.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع، کارآگاهان خیلی زود راهی مدرسه موردنظر در شرق تهران شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند که 2 نفر از اراذل و اوباش با خودروی خود پس از تعطیلی مدرسه برای دختر 11 ساله مزاحمت ایجاد کرده و پس از فریب، اقدام به آدم‌ربایی کرده‌اند.

قتل مرد جوان با شلیک گلوله در جاده مسگرآباد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی گسترده هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند که آنها قصد دارند تا دختر 11 ساله را به اسلامشهر ببرند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: اقدامات گسترده کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه متهمان که متوجه شده بودند پلیس آگاهی آنها را زیرنظر دارد دختر بچه را در خیابان رها کردند و از صحنه جرم گریختند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی دختر 11 ساله به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهمان تحت تعقیب کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۳ میلیون؛ خرج نوروزی یک دختر بچه هشت ساله
  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • آبراهه‌های ۲۵۰۰ ساله تخت جمشید برای بازدید گردشگران بازگشایی می‌شود
  • نجات دختر ۱۱ ساله از دست آدم‌ربایان
  • دختر جوان به دست برادر ۱۷ ساله خود به قتل رسید
  • پلیس دختر ۱۱ ساله را از دستان ۲ شرور آدم‌ربا در تهران نجات داد
  • پیدا کردن دختر ۱۱ ساله دقایقی پس از آدم‌ربایی
  • ربودن دختر ۱۱ ساله توسط ۲ اراذل و اوباش در شرق تهران
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله، جوان‌ترین خبرنگار جنگ غزه
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله که در پوشش خبرنگار در غزه فعالیت می‌کند