Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@04:56:17 GMT

ساکشن برای لاغری ران پا زن جوان یزدی را کشت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۷۳۸۲

رکنا: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به انتشار خبری با عنوان «عمل لاغری در یزد قربانی گرفت» گفت:‌ دلایل مرگ این زن میانسال در سازمان نظام پزشکی یزد در حال بررسی است و بعد از نتیجه‌گیری رسمی اعلام می‌شود.

پیرو انتشار خبری مبنی بر مرگ زن میانسال در یکی از بیمارستان‌های خصوصی استان روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی اظهار کرد: انجام عمل ساکشن یا همان لاغری ران پا در یکی از بیمارستان‌های خصوصی یزد منجر به فوت زن میانسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که این زن 8 ساعت پس از عمل جراحی و بستری فوت کرده است، افزود: پرونده فوت وی جهت بررسی به پزشکی قانونی ارسال و دلایل علمی در حال بررسی است.
این معاونت، اعلام نهایی دلیل مرگ این بیمار را مستلزم ثبت نهایی بررسی‌های سازمان نظام پزشکی دانست و گفت: خانواده متوفی بعد از اعلام رسمی دلایل مرگ می‌توانند برای شکایت اقدام کنند.
با وجود پیگیری‌های مستمر هنوز دانشگاه علوم پزشکی یزد هیچ اطلاعات تکمیلی دیگری در مورد مشخصات این بیمار فوت شده اعلام نکرده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

۲ روحانی نیشابوری چاقو چاقو شدند + عکس دردناک زندان و شلاق در انتظار کسانی که عمل چشم گربه ای و گوش الاغی می کنند/ پزشک هم مجازات می شود فوتبالیست زن استرالیایی با حجاب کامل به میدان می رود +عکس تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس دردسر دردناک در ازدواج سوم راننده بازنشسته دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس این دختر با 13 فوتبالیست سرشناس رابطه شیطانی داشت! / اولین بار 17 ساله بود! +عکس خاشقجی زنده است! / ادعای عجیب رییس پلیس شیخ نشین! دردسر انگشتر بازیکن ایرانی او را به آتش نشانی کشاند+ فیلم و عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سقوط مرگبار دختر خرم آبادی در چاهک آسانسور/ ورود استاندار به محل حادثه اسیدپاشی مرگبار روی گلوی یک زن / بیمارستان قربانی اسیدپاشی را در تایلند پذیرش نکرد لحظه هولناک مرگ سه عابر زیرقطار+ فیلم ناگهان زمین دهن باز کرد و زن جوان را بلعید + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه پزشکی لاغری نظام پزشکی اخبار حوادث دانشگاه علوم پزشکی لاغری زن میانسال زن جوان عکس فیلم ایران دختر زندگی قتل افزایش تهران مردم پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ۹۰ درصد یزدی‌ها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: مرحله سوم طرح کالابرگ الکترویک با اولویت خانوار دهک‌های اول تا هفتم از ۲۰ فروردین ماه آغاز شده است و تا ۱۷ اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.
فلاحتی افزود: در مرحله جدید، هر فرد با خرید از سبد کالایی تعریف شده شامل ۱۱ قلم کالای اساسی آنهم به قیمت سال ۱۴۰۱، مبلغ تا ۲۲۰ هزار تومان یارانه مضاعف علاوه بر یارانه نقدی را دریافت می‌کند و می‌تواند خرید خود را انجام دهد.
فلاحتی افزود: مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود. خانوار می‌تواند اقلام طرح را در سقف وزنی و کالایی تعریف شده، خرید کند.
وی اظهار داشت: متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد شبکه ملی اعتبار نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • معرفی بهترین روش های لاغری
  • قرص‌های لاغری غیرمجاز، تهدید جدی برای سلامت جامعه 
  • برای لاغری گردو را این طور مصرف کنید
  • بهترین راهکار برای کاهش وزن
  • درخواست یزدی‌ها برای صدور مجوز کسب و کار
  • یزدی‌ها پیشتاز اهدای عضو در ایران/ثبت سومین اهدای عضو سال جدید در یزد
  • خطر ناباروری با این نوع از رژیم‌های لاغری
  • استقبال یزدی‌ها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • آماده باش آتش‌نشانان یزدی برای کنترل آبگرفتگی‌های احتمالی
  • استقبال ۹۰ درصد یزدی‌ها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک