Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: 4 مأمور قلابی که یک مهندس میانسال را اشتباهی ربوده بودند بعد از دو ساعت شکنجه او را رها کردند.

مهندس میانسال از محل کارش در خیابان آبشناسان بیرون آمد. اما به محض اینکه به سر کوچه رسید خودروی پژو 207 در مقابلش نگه داشت. چهار مرد که لباس نظامی به تن داشتند سرنشین آن بودند، دو نفر از سرنشینان خودرو پیاده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دوی آنها کلت کمری به دست داشتند و قبل از آنکه مهندس فرصت پیدا کند سؤالی بپرسد مردان مسلح او را به زور سوار خودروشان کردند.
مردان جوان با شوکر و باتومی که به همراه داشتند او را شکنجه Torture کرده و مدام می‌پرسیدند: «ابی کجاست؟ اگر نشانی او را به ما بدهی آزادت می‌کنیم.» وقتی مرد میانسال می‌گفت او را نمی‌شناسم دوباره کتکش می‌زدند. خودروی پژو در محدوده جاجرود توقف کرد و مردان مسلح با گرفتن گوشی تلفن همراهش از او خواستند که رمز گوشی را وارد کند. رمز گوشی تلفن همراه، اثر انگشت و قرنیه چشم چپ بود. مرد میانسال در ابتدا مقاومت کرد اما در برابر شکنجه‌های مردان مسلح به ناچار رمز گوشی تلفن همراهش را باز کرد. بعد از آن دوباره مردان پژوسوار راهی تهران شدند و بعد از دو ساعت شکنجه، مهندس میانسال را در حالی که گوشی تلفن همراه، 35 هزار تومان پول و دو عدد کارت عابربانکش را با تهدید از او گرفته بودند، در همان محلی که سوارش کرده بودند، رها کردند.
پس از شکایت مهندس به پلیس Police کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت به دستور بازپرس شعبه 5 دادسرای ویژه سرقت Stealing وارد عمل شدند.در تحقیقات صورت گرفته مأموران دریافتند که وی شماره پلاک خودروی 207 آنها را یادداشت کرده است. بدین ترتیب هویت صاحب خودرو را به‌دست آوردند. خودرو متعلق به زن میانسالی بود، زمانی که کارآگاهان به سراغ زن میانسال رفتند او مدعی شد که خودرو در اختیار پسرم فرشاد است.
بدین ترتیب فرشاد دستگیر شد، متهم ابتدا منکر سرقت بود اما زمانی که با مدارک پلیسی و شاکی رو به رو شد به سرقت مسلحانه با همدستی سه بچه محلش اعتراف کرد. با اعتراف متهم، سه همدست او نیز روز گذشته بازداشت شدند. آنها زمانی که در اختیار بازپرس ایرد موسی از شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت قرار گرفتند به جرم Crime خود اعتراف کردند.
بهنام، متولد 1376، دانشجوی حسابداری؛ 4 ماهی است که در یک شرکت مشغول به کار شده است. او یکی از متهمان سرقت مسلحانه است.
چه شد که تصمیم به آدم ربایی و سرقت مسلحانه گرفتید؟
از یک سال قبل با فرشاد و یکی دیگر از بچه محل‌هایم که خودشان را مأمور مخفی معرفی کردند دوست صمیمی شدم. من عاشق پلیس شدنم و همیشه دلم می‌خواست مأمور مخفی باشم. زمانی که فهمیدم دو دوستم مأمور مخفی هستند از آنها می‌خواستم مرا هم در جریان پرونده هایشان بگذارند و اگر می‌شود دریکی از عملیات‌ها با آنها همراه شوم.
بعد چه اتفاقی افتاد؟
یک روز دوستانم به سراغم آمدند و گفتند : دنبال دستگیری یک قاچاقچی Smuggler معروف هستند. من هم که سال‌ها بود عاشق تعقیب و گریز و دستگیری‌های پلیسی و دنبال فرصتی بودم تا خودم را نشان دهم، استقبال کردم و همراه آنها رفتم.
واقعاً مردی که دزدیده بودید صاحب همان عکس بود؟
نه، ولی شباهت خیلی زیادی داشت. اما وقتی شکنجه شد و اطلاعاتی در اختیار ما قرار نداد متوجه شدیم اشتباه گرفته‌ایم. بعد هم متوجه شدم اسلحه دوستانم نیز اسباب بازی بوده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

۲ روحانی نیشابوری چاقو چاقو شدند + عکس دردناک زندان و شلاق در انتظار کسانی که عمل چشم گربه ای و گوش الاغی می کنند/ پزشک هم مجازات می شود فوتبالیست زن استرالیایی با حجاب کامل به میدان می رود +عکس تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس دردسر دردناک در ازدواج سوم راننده بازنشسته دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس این دختر با 13 فوتبالیست سرشناس رابطه شیطانی داشت! / اولین بار 17 ساله بود! +عکس خاشقجی زنده است! / ادعای عجیب رییس پلیس شیخ نشین! دردسر انگشتر بازیکن ایرانی او را به آتش نشانی کشاند+ فیلم و عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سقوط مرگبار دختر خرم آبادی در چاهک آسانسور/ ورود استاندار به محل حادثه اسیدپاشی مرگبار روی گلوی یک زن / بیمارستان قربانی اسیدپاشی را در تایلند پذیرش نکرد زنی منحرف 6 بازیکن سرشناس را ایدزی کرد + جزییات لحظه هولناک مرگ سه عابر زیرقطار+ فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه شکنجه Torture پلیس Police سرقت Stealing سرقت مسلحانه جرم Crime قاچاقچی Smuggler اخبار حوادث پایتخت شکنجه اشتباهی میانسال ساعت عکس فیلم ایران دختر زندگی قتل افزایش تهران مردم پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسیده است، ابراز داشت: دستگیری سارق تلفن همراه، منازل سازمانی، زورگیر و توقیف موتورسیکلت قاچاق از جمله این مأموریت‌ها را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه سارق به عنف تلفن همراه یک شهروند سمنانی در پارک سوکان این شهر به دام پلیس افتاد، افزود: تلاش برای دستگیری همدست سارق ادامه دارد این دو متهم با سلاح سرد به سمت شاکی حمله ور شده و تلفن همراه او را به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال سرقت کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه سارق منازل مسکونی یکی از دستگاه‌های دولتی سمنان شناسایی و دستگیر شد، ابراز داشت: متهم به انجام سه فقره سرقت منازل مسکونی و ادارات دولتی اعتراف کرده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه سارقی در شاهرود با تهدید سلاح سرد از راننده آژانس سرقت کرده بود، دستگیر شد، تصریح کرد: پلیس ظرف ۴۸ ساعت توانست سارق را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه تلفن همراه مسروقه و سلاح سرد کشف کند.

وی ضمن بیان اینکه یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در شهرستان گرمسار توقیف و فرد مختلف به مراجع قانونی معرفی شد، افزود: ارزش این محموله هفت میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 6086100

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند