Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@14:30:29 GMT

در دیدار دستیار ارشد ظریف و بشار اسد چه گدشت؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۷۴۰۹

دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و رئیس‌جمهوری سوریه در دیدار با یکدیگر در دمشق آخرین تحولات سوریه و منطقه را مورد بحث و رایزنی قرار دادند. آفتاب‌‌نیوز : در این دیدار همچنین بر اهمیت روابط سوریه وایران به عنوان عامل ثبات در منطقه و مبارزه با سیاست‌های آمریکا و مزدورانش که مدام به دنبال بی‌ثباتی افکنی در منطقه هستند، تأکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه (سانا)، در این دیدار مراحل طی شده از مسیر مبارزه با تروریسم و تلاش‌های صورت‌گرفته در مورد پیشروی در مسیر سیاسی برای حل این بحران، به خصوص در مسائل مربوط به کمیته بررسی قانون اساسی کنونی مورد بررسی قرار گرفت.
دو طرف همچنین بر عزم و اراده سوریه و ایران برای ادامه مسیر مبارزه با تروریسم از یک طرف و تداوم تلاش‌های برای زنده کردن مسیر سیاسی به رغم موانع ایجاد شده توسط آمریکا، تا رسیدن به نقطه پایانی  جنگ در سوریه و برقراری امنیت و ثبات در سراسر این کشور تاکید کردند.
گسترش مراودات دوجانبه و انجام اقداماتی توسط دو طرف به منظور توسعه و تقویت روابط که به نفع دو ملت سوریه و ایران است، از دیگر مسائل مورد بحث در این دیدار بود.
بر اساس این گزارش، در این دیدار فیصل مقداد، معاون وزیر امور خارجه سوریه و همچنین سفیر تهران در این کشور عربی حضور داشتند.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۵۶۳۲۶ تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جابری انصاری بشار اسد سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد/ لزوم کاهش زمان دادرسی و تکریم ارباب رجوع

دادستان انتظامی قضات امروز سه شنبه هفتم فروردین به مناسبت فرارسیدن سال جدید و ایام نوروز با دادستان کل کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا - به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین قدیانی دادستان انتظامی قضات امروز سه شنبه هفتم فروردین به مناسبت فرارسیدن سال جدید و ایام نوروز با حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار طرفین با بیان اهمیت تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) تاکید کردند که دستگاه قضایی‌ همچون سالهای گذشته به پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ذیل برنامه‌های تعیینی ریاست معزز قوه قضاییه در کنار قوه مجریه و بنگاه‌های تولیدی است تا با همراهی و مشارکت مردم شاهد بهبود وضعیت اقتصادی کشور باشیم.

 همچنین در ادامه این دیدار طرفین با اشاره به اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد، در مورد شیوه‌های بازرسی، تمرکز بر پیشگیری و تعامل به منظور اثربخشی بیشتر بازرسی‌ها، بر اتقان آرا و کاهش زمان دادرسی و همچنین تکریم ارباب رجوع تاکید نمودند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کرملین مقام ارشد اطلاعاتی مسکو را راهی پیونگ‌یانگ کرد!
  • کشف جسد اولین قربانی رودخانه بشار در سال‌ ۱۴۰۳
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد/ لزوم کاهش زمان دادرسی و تکریم ارباب رجوع
  • دعوت پادشاه بحرین از بشار اسد برای شرکت در نشست اتحادیه عرب
  • مسیر تولید برای مردم هموار شود/ مخاطب شعار سال قشر خاصی از جامعه نیست
  • دیدار هیات‌های پارلمانی ایران و سوریه
  • دیدار هیئت‌های پارلمانی ایران و سوریه