Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان غربی در ارومیه افزود: مشکلات استان در زمینه تخصیص آب در بخش صنعت مشهود است؛ هرچند که آب برای تخصیص وجود دارد ولی این آب ها سطحی است و زیرساخت ها برای انتقال به بخش صنایع فراهم نیست.
وی ادامه داد: بیش از 20 میلیون مترمکعب آب برای صنعت تخصیص یافته ولی کارهای اصلی برای انتقال آن انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: زیرساخت ها در مکان هایی که امکان تخصیص آب وجود دارد باید فراهم شود تا بخش صنعت با مشکل مواجه نگردد.
وی با بیان اینکه دولت اهتمام ویژه ای برای حل این مشکل دارد، گفت: در نشست با وزیر نیرو مقرر شد تا نسبت به حل موضوع اقدام شود زیرا مقدمات مورد نیاز در استان فراهم است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی هم مسوولیت اختصاص نیافتن آب به بخش صنعت استان را متوجه ستاد احیای دریاچه ارومیه دانست و گفت: اختیارات تخصیص آب باید به استانداری یا سازمان آب داده شود.
نادر قاضی پور افزود: این استان آب های مازاد در سطح استان دارد و مشکلات این بخش باید با رییس جمهوری مطرح شده و آب صنایع تامین شود.
رضا حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: اطلاعات جامع در زمینه اراضی، ظرفیت ها و منابع جهت بهبود فضای کسب و کار استان وجود ندارد.
وی با بیان اینکه برخی دستگاه های اجرایی استان علاقه ای به جمع آوری این اطلاعات جامع ندارند، گفت: ارزیابی دستگاه های اجرایی استان از این پس بر مبنای فضای کسب و کار انجام می شود.
حسینی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در استان باید بر مبنای ظرفیت های موجود باشد، بیان کرد: دستگاه های متولی باید وضعیت منابع را مشخص کنند و بر اساس زیرساخت ها برنامه ریزی داشته باشند.
وی همچنین پیشنهاد کرد تا برای خروج تولیدکنندگان استان از مشکلات، سهمیه ارزی به چند نفر اعطا شود.
به گزارش ایرنا شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و در معیت آن دبیرخانه شورا با اجرای ماده 75 قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران در اواخر سال 1389 تشکیل شد و اکنون در استان های مختلف کشور و از جمله آذربایجان غربی به دنبال رفع مشکلات فعالان اقتصادی بخش خصوصی است.
7125/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان غربی بخش خصوصی دریاچه ارومیه سرمایه گذاری صنعت منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در شبانه روز گذشته این خبرهابیشترین تعداد بازدید را درمیان خبرهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • واکنش تایوان به تخصیص بسته کمک‌های مالی جدید آمریکا
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات