Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@01:35:10 GMT

ترور فرمانده حماس با لباس زنانه!

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۷۴۲۳

در پی درگیری‌ها (یکشنبه شب) نظامیان رژیم صهیونیستی و گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس در شرق «خانیونس» واقع در جنوب نوار غزه هفت فلسطینی به شهادت رسیدند.همچنین یک افسر صهیونیستی کشته و یک نظامی دیگر این رژیم زخمی شد. افسر صهیونیستی کشته شده درجه سرهنگ دومی داشته و فرمانده گردان بوده است.اسامی شهدا بر اساس اعلام وزارت بهداشت به این شرح است: «نورالدین محمد سلامه برکه از فرماندهان ارشد القسام (37 ساله) محمد ماجدی موسی القرا (23 ساله) خالد محمد علی قویدر (29 ساله) مصطفی حسن محمد ابوعوده (21 ساله) محمود عطاءالله مصبح (25 ساله) علاء الدین فوزی محمد فسیفس (19 ساله) و عمر ناجی مسلم أبو خاطر (21 ساله).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس در توضیح این حادثه اعلام کرد گروهی از نیروهای ویژه (کماندوها) رژیم صهیونیستی با یک خودروی غیرنظامی به منطقه مسجد شهید «اسماعیل ابوشنب» در عمق سه کیلومتری خانیونس نفوذ کردند و نور برکه از فرماندهان القسام را ترور کردند.ارتش رژیم صهیونیستی می‌خواسته این کار را بی سر و صدا انجام دهد اما نیروهای مقاومت متوجه موضوع می‌شوند و آنها را تعقیب می‌کنند.بر اساس بیانیه القسام، زمانی که نیروهای این جنبش دست به تعقیب کماندوهای صهیونیستی می‌زنند نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران منطقه می‌کند تا نظامیان خود را نجات دهد.

وبگاه «قدس» به نقل از منابع آگاه نوشت دیشب یک خودرو از نوع «فولکس واگن» در مقابل منزل نور برکه در منطقه «بنی سهیلا» برای چند دقیقه متوقف شد. از آنجایی که خودرو مشکوک بود نور برکه به همراه چند نفر دیگر از گردان های القسام به تعقیب این خودرو پرداختند.نیروهای مقاومت موفق به توقف این خودرو در نزدیکی «عبسان الکبری» شدند و از کسانی که در خودروی مذکور بودند خواستند هویت خود را افشا کنند. در این هنگام بود که تعدادی از کماندوهای صهیونیستی در پشت خودرو شروع به تیراندازی به سمت نیروهای القسام کردند.

در ادامه این گزارش آمده است بخشی از نیروهای ویژه صهیونیست‌ها لباس زنان پوشیده بودند و همین افراد به سمت نیروهای مقاومت تیراندازی کردند.بر اساس گزارش قدس، نور برکه فورا به شهادت رسید و تعدادی از نیروهای مقاومت که زخمی شده بودند با فرماندهان خود تماس برقرار کردند و عملیات تعقیب خودروی صهیونیستی پس از آن آغاز شد.در پی این موضوع چندین موشک نیز از نوار غزه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد و صهیونیست‌ها اعلام کردند سامانه موسوم به «گنبد آهنین» فقط جلوی سه موشک از مجموع هفده موشک را گرفته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حماس غزه وزارت بهداشت مسجد سر و صدا خودرو تیراندازی زنان فلسطین حماس رژیم صهیونیستی غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم

جنبش حماس اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر انتقال دفتر این جنبش به سوریه را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، جهاد طه، سخنگوی جنبش حماس گفت: با تمام احترامی که برای کشورهای عربی به عنوان پشتیبان ملت و آرمان فلسطین قائل هستیم، اما خبر منتشر شده روز سه‌شنبه) در روزنامه اللواء لبنان مبنی بر درخواست حماس برای انتقال به سوریه را تکذیب می‌کنیم. این جنبش از کشور برادر سوریه و هیچ کشوری دیگری نخواسته است که به آنجا منتقل شود.

پیش از این «ماجد الانصاری» سخنگوی وزارت خارجه قطر در پاسخ به گزارش‌هایی درباره احتمال انتقال دفتر حماس به کشوری دیگر، تاکید کرد: «تا زمانی که حضور آن‌ها (رهبران حماس) در اینجا در دوحه برای تلاش‌های میانجی‌گری مفید و مثبت باشد، آن‌ها در اینجا خواهند ماند».

قطر از سال ۲۰۱۲ میزبان دفتر سیاسی حماس است و مدت‌هاست نقش میانجی بین رژیم صهیونیستی و فلسطینی را ایفا می‌کند.

الانصاری روز سه شنبه در نشست خبری هفتگی گفت: «دفتر حماس با هماهنگی آمریکا و طرف‌های دیگر ایجاد شد تا یک کانال ارتباطی برای به ثمر رساندن میانجیگری‌های قطر بین رژیم صهیونیستی و فلسطین را وجود داشته باشد. این کانال ارتباطی طی سال‌های اخیر در موفقیت و تکمیل بسیاری از وساطت‌ها موفق بوده است».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • حماس: تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • ابوعبیده: دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است/ پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • دفتر حماس در دوحه می‌ماند
  • قطر: دفتر حماس در دوحه می ماند
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را بهم ریخت
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • فرمانده بسیج : آینده جهان از شبی که عملیات وعده صادق انجام شد تغییر کرد / این عملیات قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد
  • یو اسرائیل