Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی و منزل با 30 فقره سرقت در شهرستان بابل خبر داد. به گزارش بلاغ، سردار سید محمود میرفیضی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان بابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از مالباختگان و بررسی صحنه های سرقت با استفاده از شگرد های خاص پلیسی، موفق به شناسایی سارق حرفه ای منزل شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: با شناسایی مخفیگاه این متهم، ماموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

میرفیضی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس تاکنون به بیش از 30 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان بابل اقرار کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تلاش پلیس برای کشف اموال مسروقه و سرقت هاي ديگر در این پرونده، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

میرفیضی با هشدار به شهروندان از آنان خواست با رعایت نکات ایمنی و حفاظتی از اموال خود مراقبت و همواره پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد

سرهنگ رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل‌های برق و مخابراتی در برخی از محلات شهرستان مبارکه، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی دقیق میدانی و انجام تحقیقات تخصصی و هوشمندانه عامل اصلی این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ادامه داد: عملیات دستگیری سارق به صورت ویژه آغاز شد و در نهایت متهم دریک اقدام ضربتی و کاملاً هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شد.

وی تصریح کرد: سارق پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس و در تحقیقات انجام شده به ۲۳ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابراتی در سطح شهرستان مبارکه اعتراف کرد که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6094405

دیگر خبرها

  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد