Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@13:32:05 GMT

سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۷۴۹۲

سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار منصوب شد

چابهار - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان با صدور حکمی رحمدل بامری را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان چابهار منصوب کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان دوشنبه شب در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری چابهار اظهار داشت: مسئولان در پست های مختلف اداری باید توسعه، آبادانی و خدمت بی منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و از هرگونه سلیقه کاری، جناح بازی و حاشیه سازی پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد هادی مرعشی افزود: چابهار تنها بندر اقیانوسی ایران و جایگاه ملی و بین المللی دارد و باید مسئولان و در راس آن فرماندار پیگیر زیرساخت ها، برطرف کردن مسائل و مشکلات باشد.
وی بیان کرد: فرماندار با ارتباط موثر و مفید با مردم، تعامل و همکاری با قشرهای مختلف بویژه معتمدان و شوراهای اسلامی، هماهنگی و نظارت دستگاههای اجرایی می تواند موفقیت لازم را حاصل کند.
معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: چابهار نگین توسعه استان است و علیرغم ظرفیت های خدادادی محرومیت های عمیتی در زمینه حاشیه نشینی، بی آبی، برق، مخابرات، آموزش، طرح هادی و راه دارد.
وی تصریح کرد: سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ویژه چابهار از نیروهای توانمند بومی سیستان و بلوچستان است که در مسئولیت های مختلف به خوبی توانسته موفق عمل کند.
نماینده مردم چابهار، قصرقند، کنارک و بخش مرکزی نیکشهر نیز اظهار داشت: پیگیری شبانه روزی مشکلات از سوی فرماندار جدید ضروری است و باید هر چه سریعتر مسائل و مشکلات برق حاشیه نشینان، بی آبی، راه و آموزش را پیگیری کنند.
عبدالغفور ایران نژاد افزود: بیمارستان 540 تختخوابی چابهار سالهاست که بلاتکلیف و کاری برای کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی آن انجام نشده است.
وی بر تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان، تکمیل برقرسانی به مردم در حاشیه شهر و جبران خسارت خشکسالی تاکید کرد.
امام جمعه موقت اهل سنت چابهار نیز اظهار داشت: این شهرستان بیشترین مشکلات در زمینه بی آبی و آبرسانی سیار با تانکر در کشور را دارد و نیاز است تا برای حل این مشکل یک بار و برای همیشه اقدامات اساسی انجام شود.
مولوی عبدالواحد بزرگزاده افزود: گرانی اجناس در شهر چابهار بیداد می کند و هیچ نظارتی در صنف های مختلف نیست.
وی سرپرست فرمانداری جدید فرمانداری چابهار را انسانی مومن، انقلابی و دلسوز به انقلاب و مردم دانست و اظهار امیدواری کرد که با تلاش های شبانه روزی، بسیاری از مشکلات این شهرستان مرتفع شود.
امام جمعه موقت اهل سنت چابهار بالاترین شان یک مسئول را در خدمتگزاری دانست و خاطرنشان کرد: باید امسال بیمارستان جدید 540 تختخوابی این شهرستان کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شود.
سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ویژه چابهار نیز اظهار داشت: با تمام توان و کار جهادی برای پیگیری شبانه روزی مشکلات مردم تلاش می کنم
رحمدل بامری افزود: برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان تمام نمایندگان مجلس اتفاق نظر داشته اند تا بنده حقیر به عنوان فرماندار چابهار منصوب و معرفی شوم و این موضوع وظیفه ام را برای خدمتگزاری سنگین تر کرده است.
وی بیان کرد: چابهار ظرفیت ها زیادی در زمینه گردشگری، کشاورزی، تجارت، اقتصاد و مرز دارد و باید برای توسعه و آبادانی این منطقه همت جهادی کرد.
سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار گفت: مسائل و مشکلات این شهرستان در بخش های مختلف و براساس اولویت در سطوج مختلف استانی و ملی پیگیری خواهد شد.
وی خدمات دولت در ساخت و توسعه بندر، آغاز طرح های راه آهن چابهار- ایرانشهر، پتروشیمی، فولاد را ارزنده دانست و بیان کرد: دست یاری به سوی همه قشرها، سلایق، گروهها و جناح ها دراز می کنم و از آنان می خواهم برای توسعه و آبادانی چابهار ما را یاری کنند.
بامری افزود: در بدو ورود به چابهار شاهد صف های طولانی بنزین بودم که جای تاسف است در شهر گردشگری و اقتصادی جایگاه سوخت به اندازه کافی نباشد.
به گزارش ایرنا، کارمند فرمانداری نیکشهر، بخشدار دلگان، ،معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ایرانشهر، فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر، فرماندار خاش، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان و مدیرکل ستاد دیه استان از جمله سوابق کاری سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار است.
3043**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي انتصاب سرپرست فرمانداري چابهار استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم زاکانی شهردار تهران عصر امیر شهرابی فراهانی به‌عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد.

گفتنی است شهرابی پیش از این مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست فرمانداری ملارد با خانواده شهید «مهرپور» دیدار کرد
  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • باران بهاری خیابان‌ها چابهار را هم سیلابی کرد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • حمله ایران به اسرائیل عزت‌آفرین بود
  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد