Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از برگزاری جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی مجمع مشورتی موسسه فرهنگی بین الحرمین خبر داد و افزود: در این جلسه ابتدا حاضرین نظرات خود را درخصوص اولویت دهی کارگروه اجتماعی فرهنگی مجمع جوانان به آسیب‌های اجتماعی موجود در سطح جامعه، جهت کار محتوایی بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین افزود: منشأ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، یاس و ناامیدی است؛ متاسفانه دشمنان ما همیشه سعی کرده‌اند که دائما پیام‌های منفی به ما القا کنند و ما را مشغول ذهنیت منفی کنند تا جلوی پیشرفت ما را بگیرند؛ ما با این القای یاس و ناامیدی خودمان، خودمان را تحریم می‌کنیم؛ این کار‌ها و این فکر‌های منفی باعث می‌شود قاطی کنیم، گیج و سردرگم شویم؛ همه چیز داریم، اما فکر می‌کنیم نداریم یعنی فقرای غنی.
وی خاطر نشان کرد: در همین راستا مصوب گردید اعضای کارگروه، پیرامون یأس و ناامیدی جوان امروز که متأسفانه از معضلات مهم در قشر جوان میباشد را مورد مطالعه قرار داده و نظرات و راهکار‌های خود را در جلسه بعد ارائه نمایند.
ابراهیمی تصریح کرد: مقرر گردید سلسه جلسات این ستاد بصورت ماهیانه و با حضور کارشناسان مرتبط در موسسه فرهنگی بین الحرمین برگزار شود.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود موسسه بین الحرمین شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دومین روز از سفر خود به آذربایجان با حضور در سفارت ایران در باکو با سیدعباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بحث و بررسی تحولات اخیر رابطه ایران و آذربایجان و اقدامات فرهنگی صورت گرفته و همچنین فضای فرهنگی پیش روی دو کشور از مهم‌ترین محورهای این دیدار بود.

گفتنی است، وزیر فرهنگ بامداد روز گذشته (دوازدهم اردیبهشت) به منظور حضور و سخنرانی در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین‌فرهنگی عازم باکو شد.

اسماعیلی در این مجمع با اشاره به اهداف جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی فرهنگی، بر نقش سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی برای ایجاد صلح پایدار جهانی و رفع منازعات کشورها تاکید کرد.

وی همچنین در حاشیه برگزاری این مجمع با همتای آذربایجانی خود نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر فرهنگ در این دیدار بر تعاملات فرهنگی طرفین به‌ویژه در حوزه سینمایی تاکید کرد.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902154

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد