Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر تیم فوتبال پدیده مشهد تعویق دیدار با استقلال را اتفاقی ناخوشایند برای فوتبال ایران توصیف کرد و اظهار داشت این اتفاق بدون شک در ادامه رقابت های لیگ برتر مشکلات زیادی را برای تیمش ایجاد خواهد کرد.

به گزارش وب سایت نود، پس از آنکه چندین بار زمان برگزاری دیدار تیم های پدیده مشهد و استقلال تهران دستخوش تغییراتی شد، در نهایت روز سه شنبه از سوی سازمان لیگ فوتبال اعلام شد که این دیدار به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گفتگویی تلفنی با برنامه نود، مجتبی سرآسیایی مدیر تیم فوتبال پدیده مشهد در خصوص تعویق دیدار تیمش در برابر استقلال صحبت هایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید.

رفتار مخرب و مشکوک در این اتفاق ناخوشایند مشهود بود

واقعاً این اتفاق برای فوتبال و لیگ برتر ما ناخوشایند و مخرب بود. به صراحت می گویم که در این قضیه رفتار مخرب و مشکوک به خوبی مشهود بود و به زعم ما ظلمی آشکار در حق یک تیم شهرستانی بود که امسال شرایط خوبی پیدا کرده و مردم یک استان چشم انتظار موفقیت آنها هستند. این شرایط اتفاق بسیار بدی برای فوتبال ما بود.

وزارت ورزش برای تعویق بازی فشار آورد

این اتفاق خارج از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مدیریت شد و تصور ما (مجموعه باشگاه پدیده مشهد) بر این است که از سوی وزارت ورزش و جوانان این فشارها وارد شد. به نظرم علت اقدام آنها هم این بود که استقلال زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان بوده و شاهرگ حیاتی این تیم به این وزارتخانه وصل است. این رایزنی و مسئله ناخوشایند از طرف باشگاه استقلال اتفاق افتاد و برای تعویق بازی تلاش هایی کردند. سازمان لیگ فوتبال هم تعویق این دیدار را منوط به تصمیم باشگاه پدیده مشهد دانست که ما نیز حدود یک هفته درگیر این مسئله بودیم. با وجود رایزنی و ارتباطات مختلف، باشگاه پدیده حاضر نشد تا این بازی به تعویق بیفتد زیرا به طور قانونی تعویق این بازی تنها با موافقت تیم مهمان امکان پذیر بود.

چرا بحث نیروی انتظامی مطرح می شود؟

اتفاقی که رخ داد، اصلاً اتفاق خوبی نبود؛ ما بحث نیروی انتظامی را مطرح می کنیم، در صورتی که از یک ماه پیش تاریخ دقیق فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده بود. پس چطور می شود که ما درست سه روز پیش از تاریخ بازی، آن را به تعویق می اندازیم؛ آن هم در آخرین روز کاری قبل از تعطیلات که در سکوت کامل خبری این اتفاق رخ دهد.

در ورزش باید روح جوانمردی باشد نه این اتفاقات ناخوشایند!

به نظرم در ورزش فوتبال که باید روح جوانمردی در آن جاری باشد، چنین اتفاقاتی اصلاً خوشایند نیست. شرایط تیم پدیده مشهد خیلی تحت الشعاع این مسئله قرار گرفت و در حق تیم ما بسیار اجحاف شد. البته آقای استاندار و نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی به این مسئله ورود کرده و واکنش نشان دادند، اما فکر می کنم تعویق بازی با استقلال، در ادامه رقابت های لیگ برتر مشکلات زیادی را برای پدیده ایجاد خواهد کرد.

20 روز بدون مسابقه برای پدیده مشکل ساز می شود

از آخرین بازی که پدیده انجام داد، بیش از 20 روز بدون بازی خواهد بود. در خصوص تاریخ جدید بازی با استقلال، چندین بار با آقای فتاحی صحبت کرده ایم، اما ایشان هم نمی خواهند حقی از تیم ما ضایع شده و می خواهند تاریخ جدید این بازی با موافقت پدیده مشهد تعیین شود، اما به نظر می رسد این امر ممکن نیست.

 

2081

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: استقلال داخلی اختصاصی لیگ برتر ایران عادل فردوسی پور پدیده مشهد برنامه نود گفتگو تلفنی لیگ برتر هجدهم جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد

غلامرضا فتح آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر به دلایل شکست سرخپوشان در جام حذفی و باخت دوباره به آلومینیوم اشاره کرد و گفت: پرسپولیس به اشتباهات سرمربی و خط دفاع تیمش باخت و به نوعی خودزنی کرد تا همانند استقلال جام حذفی را از دست داده و تنها امیدش رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر باشد.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: باید به تفکرات سرمربی احترام گذاشت اما اینکه سرمربی پرسپولیس دست به تعویض های می زند که به ضرر تیم می شود عجیب است. پرسپولیس شروع خوبی داشت دوبار دروازه آلومینیوم را باز کرد و همه این تیم را برنده می‌دانستند اما تغییرات عجیب باعث شد که شکست را پذیرا شود.

کارشناس فوتبال در خصوص شرایط استقلال برای دیدار برابر تراکتور که روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تبریز برگزار می شود گفت: تراکتور با برد برابر حریف در جام حذفی حالا با روحیه ای خوب خود را آماده دیدار برابر استقلال خواهد کرد. تغییر در کادر فنی برای این تیم مفید بوده اما به سود استقلال نخواهد بود.

مهاجم سابق فوتبال ایران ادامه داد: آبی پوشان می دانند بازی سختی در پیش خواهند داشت و باید خود را آماده یک دیدار بسیار حساس و سخت کنند ، نکونام می داند که تساوی هم برای تیمش خوب نیست و باید برنده از زمین خارج شود. البته پرسپولیس هم بازی آسانی برابر سپاهان نخواهد داشت و استقلال دوست دارد بازی با تساوی یا شکست پرسپولیس به پایان برسد تا موقعیت استقلال کمتر به خطر بیفتد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال با بردهای اقتصادی صدرنشین لیگ است و بطور حتم با این تاکتیک در تبریز هم به میدان خواهد رفت تا سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کند و امید بیشتری به قهرمانی داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: البته صحبت در خصوص عملکرد سرخابی ها برابر حریفانشان راحت است اما تا عصر چهارشنبه باید صبر کرد تا ببینیم این دو دیدار می تواند بهترین بازی های دور برگشت لیگ باشد یا احتیاط بیش از اندازه جذابیت دو دیدار را از بین خواهد برد.

فتح آبادی در پایان و در پاسخ به این پرسش که کدام یک از دو تیم استقلال و پرسپولیس به قهرمانی خواهند رسید گفت: پیش بینی کمی زود است چون دو تیم تنها یک امتیاز فاصله دارند اما اعتقاد دارم هر تیمی که اشتباه نکند و از فرصت های بدست آمده بهترین استفاده را ببرد بطور حتم قهرمان خواهد شد.

کد خبر 6093894

دیگر خبرها

  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد
  • عبداللهی: در همه جای دنیا این اتفاق بولد می‌شود
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد