Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@09:37:52 GMT

شاید از وزارت فشار آوردند بازی استقلال لغو شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۷۷۶۴

شاید از وزارت فشار آوردند بازی استقلال لغو شود

رکنا: مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی درباره لغو دیدار استقلال و پدیده و همچنین دادن کاپ قهرمانی سوپرجام به پرسپولیس داد.

سعید فتاحی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود اظهار کرد: براساس قانون Law هر باشگاهی باید در ابتدای فصل دو استادیوم را برای میزبانی تعیین کند که استقلال Esteghlal دو ورزشگاه آزادی Freedom و تختی را اعلام کرد ولی با توجه به صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، نمی‌شد تا 48 سال قبل در ورزشگاه آزادی مسابقه‌ای داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: استادیوم تختی میزبان بازی استقلال و پدیده اعلام شد و حتی ساعت را عقب‌تر آوردیم تا رفت و آمد تماشاگران نیز راحت‌تر شود، اما باشگاه استقلال اعلام کرد چمن ورزشگاه تختی نامناسب است و درخواست تعویق بازی را داشت؛ نیروی انتظامی هم به ما نامه زد که باید روز قبل از دیدار با پرسپولیس، در ورزشگاه آزادی مستقر شوند و نمی‌توانند در بازی استقلال و پدیده حضور داشته باشند.

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ اضافه کرد: اگر ورزشگاه دوم استقلال شهرقدس بود، به دلیل تفاوت یگان انتظامی این استادیوم با ورزشگاه تختی، بازی استقلال و پدیده برگزار می‌شد؛ اما مطمئنا اگر نامه نیروی انتظامی را نداشتیم، بازی را لغو نمی‌کردیم.

او تاکید کرد: به باشگاه پدیده قول دادیم که این مسابقه در زمانی برگزار می‌شود که این تیم موفق انجام آن در تاریخ اعلام شده، باشد.

فتاحی راجع به ورود وزارت ورزش Sport به تعویق دیدار استقلال و پدیده گفت: شاید از وزارت ورزش هم به ما فشار آوردند ولی اگر نامه نیروی انتظامی به سازمان لیگ هم نبود، این مسابقه قطعا برگزار می‌شد.

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره دادن کاپ قهرمانی سوپرجام فصل 97-96 به پرسپولیس در دیدار خانگی آینده این تیم گفت: باید هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد ولی قرار نیست جشنی برگزار شود؛ جام را همانطور که قبلا گفتیم به پرسپولیس می‌دهیم؛ مراحل قانونی طی شده و کمیته‌های انضباطی و استیناف رای دادند ولی این کار مانع از اجرای رای نمی‌شود؛ پرسپولیس قهرمان سوپرجام است ولی در ورزشگاه آزادی جام داده نمی‌شود؛ بنده هم اصلا نگفتیم جام را در یک مسابقه به پرسپولیس می‌دهیم.

او درباره برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان در روز دوشنبه هفته آینده اظهار کرد: پرسپولیسی‌ها درخواست دادند که بازی با پیکان در هفته نهم لیگ برتر به دلیل اینکه قبل از دیدار آسیایی مقابل السد بود، به زمان دیگری موکول شود که ما آن زمان گفتیم به آقای برانکو اطلاع دهید در صورتی که پرسپولیس به فینال آسیا برود، دیدار با پیکان در این تاریخ(بیست و هشتم آبان ماه) برگزار می‌شود چراکه زمان دیگری نداریم.

فتاحی عنوان کرد: بحثی نیست که پرسپولیس با زمان بازی با پیکان موافقت کند چون در گذشته این موضوع اعلام شده است.

او یادآور شد: ما می‌خواستیم عدالت برقرار شود و تمام حریفان تا نیم فصل بازی کنند؛ به همین خاطر از آقای تاج خواستیم تا یک هفته از اردوی تیم ملی کمتر شود تا دیدارهای معوقه لیگ برگزار شود.

 

* باشگاه پدیده: استقلال شاهرگ حیاتی وزارت ورزش است

مجتبی سرآسیایی، قائم مقام باشگاه پدیده در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود راجع به لغو بازی هفته دوازدهم این تیم برابر استقلال تهران اظهار کرد: این اتفاق واقعا برای فوتبال ما و لیگ ایران ناخوشایند و مخرب بود؛ رُک و راست باید بگویم که رفتار مشکوک و مخرب در این قضیه مشهود بود.

او ادامه داد: این اتفاق ظلم آشکار به یک تیم شهرستانی که شرایط خوبی برای آن به وجود آمده و یک استان چشم‌انتظار موفقیت‌اش هستند، بود.

سرآسیایی با تاکید بر اینکه فکر می‌کنم لغو بازی ما و استقلال خارج از بحث سازمان لیگ و فدراسیون فوتبا اتفاق افتاد، گفت: مجموعه باشگاه پدیده معتقد است از مجموعه وزارت ورزش این فشار را وارد کردند تا بازی لغو شود؛ بالاخره تیم استقلال، زیر مجموعه وزارت ورزش است و بالاخره شاهرگ حیاتی آن به این وزارت وصل است.

قائم مقام باشگاه پدیده یادآور شد: فکر می‌کنم از جانب باشگاه استقلال این اتفاق ناخوشایند پیگیری شد؛ با این حال ما یک هفته درگیر این مسئله بودیم و نامه‌نگاری شد ولی ما قبول نکردیم که بازی با استقلال عقب بیافتد.

او عنوان کرد: اصلا این مباحثی که مطرح شد، خوب نبود؛ بحث نیروی انتظامی را مطرح کردند ولی یک ماه قبل تاریخ فینال آسیا و بازی ما و استقلال مشخص شده بود؛ دقیقا روز آخر قبل از تعطیلات هفته گذشته که ساعات کاری به پایان می‌رسید، خبر لغو مسابقه را گفتند.

قائم مقام باشگاه پدیده گفت: بحث نیروی انتظامی از سوی سازمان لیگ مطرح می‌شود ولی بعد از ان اظهارات نیروی انتظامی نقض می‌شود؛ این اتفاقات خوشایند فوتبالی که باید روح جوانمردی در آن باشد، نیست؛ واقعا در این قضیه متضرر شدیم، اما استاندار خراسان رضوی و نمایندگان مجلس به این موضوع ورود کردند.

سرآسیایی با اشاره به دوران طولانی مدتی که پدیده مسابقه‌ای نداشته، اظهار کرد: از بازی قبلی که داشتیم، 22 روز بدون مسابقه هستیم؛ حالا می‌خواهند طوری عمل کنند که ما بیش از این متضرر نشویم.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زیبایی دائمی به چه قیمتی ؟! آدم ربایی اشتباهی در تهران / آنها قرنیه چشم را می خواستند ! حکم اعدام برای بی رحم ترن زن + عکس دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس حادثه مرگبار و همزمان برای 4 پسر دانش آموز خراسانی هنگام بازگشت از مدرسه + عکس رفتار زننده رئیس پلیس با یک زن و شوهر + تصویر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس ساکشن برای لاغری ران پا ، زن جوان یزدی را کشت تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس خبرنگار ایرانی گاردین بخاطر تماس با خاشقجی تهدید به مرگ شد +عکس سقوط مرگبار دختر خرم آبادی در چاهک آسانسور/ ورود استاندار به محل حادثه دردسر دردناک در ازدواج سوم راننده بازنشسته خودسوزی دزد جوان به خاطر زندانی شدن پدرش / در یافت آباد تهران رخ داد فوتبالیست زن استرالیایی با حجاب کامل به میدان می رود +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه برنامه نود قانون Law استقلال Esteghlal آزادی Freedom پرسپولیس ورزش Sport استقلال آخرین وضعیت استقلال عکس فیلم ایران دختر قتل زندگی پول مردم یک زن پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت خدابنده‌لو از رد پیشنهاد استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از مهره‌هایی که در نیم‌فصل به پرسپولیس آمد محمد خدابنده‌لو بود. این بازیکن جوان که از مدت‌ها پیش مترصد پیوستن به پرسپولیس بود بعد از حدود دو ماه مذاکره پرسپولیس با باشگاه مس رفسنجان بالاخره به آرزویش رسید و پرسپولیسی شد.

خدابنده‌لو که امروز مهمان برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش بود درباره پیشنهاداتش قبل از آمدن به پرسپولیس صحبت کرد و مدعی شد که استقلال هم به او پیشنهاد داده بود.

خدابنده‌لو در این باره گفت: «قبل از آن که از گل گهر به مس رفسنجان بروم استقلال پیشنهادی 12 میلیاردی داد. آن زمان پرسپولیس 6.5 میلیارد می‌داد. اما من می‌خواستم جایی باشم که بازی کنم و بعدا به پرسپولیس بروم. آن زمان استقلال سرمربی نداشت. مدیران این باشگاه تحت فشار بودند که بازیکن بگیرند. آنها دوست داشتند یک بازیکن که خودش گفته پرسپولیسی است را بگیرند. اما من گفتم می‌روم مس تا خوب بازی کنم و به پرسپولیس بروم.»

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888063

دیگر خبرها

  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • باشگاه استقلال قیمت گذاری شد
  • استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!
  • روایت خدابنده‌لو از رد پیشنهاد استقلال