Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@21:19:51 GMT

توزیع رایگان ۱۰ هزار جلد کتاب در دره شهر

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۷۷۹۴

توزیع رایگان ۱۰ هزار جلد کتاب در دره شهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دره شهر از توزیع بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب به‌صورت رایگان در مراکز آموزشی و فرهنگی این شهرستان خبر داد.

 دلکش خدایاری، صبح امروز (22 آبان) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این میزان کتاب در بین کتابخانه عمومی دره شهر، کتابخانه شهید مؤمنی الوار دهستان ارمو و مدارس سطح شهرستان با همکاری آموزش و پرورش توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه تلاش می‌شود که نمایشگاه کتاب نیز در این شهرستان دایر شود، ابراز کرد: در هفته کتاب و کتاب‌خوانی برنامه‌های متنوع فرهنگی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دره شهر در راستای توسعه و گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دره شهر، یادآور شد: این کتاب‌ها با موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری، داستانی، مذهبی، کودک و نوجوان در شهرستان دره شهر در بین مراکز آموزشی و فرهنگی با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی توزیع‌شده است.

 

خدایاری، با تأکید بر اینکه کتاب‌های رایگان در بین مراکز فرهنگی و آموزشی مناطق روستایی و حاشیه‌ای شهر توزیع‌شده است، بیان کرد: بدون شک کتاب نقش مهمی در راستای توسعه فرهنگی، علمی و مذهبی در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان دارد.

 

وی، بابیان اینکه مطالعه سبب رشد و تعالی اندیشه انسان می‌شود، خاطرنشان کرد: بی‌گمان، هیچ ذخیره و میراثی سودمندتر و باارزش‌تر از کتاب نیست و در دسترس قرار دادن کتاب برای آحاد جامعه می‌تواند زمینه‌ساز شد و تعالی فرهنگی در جامعه باشد.

 

 گفتنی است، 24 آذرماه تا اول دی‌ماه به‌عنوان هفته کتاب و کتاب‌خوانی نام‌گذاری شده و به همین مناسبت برنامه‌های متنوعی در سطح دستگاه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد آمریکا استان همدان شیراز محمد جواد ظریف اردبیل تحریم ایران خبرگزاری شبستان اجلاس جهانی گردشگری رایگان نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند

به گزارش همشهری آنلاین، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم که پیش‌تر قرار بود ۲۸ فروردین آغاز شود اما زمانش به تعویق افتاد، از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیای آنان در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و ۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

کد خبر 846893 منبع: مهر برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش خبر مهم مدرسه و مدارس دانش آموز

دیگر خبرها

  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • طرح ملی ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در اردبیل
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • فیلم| ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی از امروز