Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ساختمان شبکه تلويزيوني «الاقصي» وابسته به جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) در حملات هوايي دوشنبه‌شب جنگنده‌هاي صهيونيستي به غزه تخريب شد.
به گزارش پارس‌تودي؛ شبکه تلويزيوني لبناني الميادين از توقف پخش برنامه‌هاي شبکه تلويزيوني «الاقصي» پس از هدف قرار گرفتن ازسوي جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين منبع به شمار شهدا يا زخمي‌هاي احتمالي اين حمله اشاره‌اي نکرده است.
رژيم صهيونيستي ساختمان اين شبکه را پس از اينکه حماس اعلام کرد تصاوير مربوط به حمله موشکي نيروهاي مقاومت به اتوبوس حامل نظاميان صهيونيست را پخش مي‌کند، آماج حملات هوايي قرار داد.
با اين حال؛ مدير شبکه تلويزيوني «الاقصي» در گفت وگو با شبکه «المنار» تاکيد کرد که پخش برنامه‌هاي شبکه «الاقصي» ازسرگرفته مي‌شود و بمباران جنگنده‌هاي اشغالگران نمي‌تواند فعاليت شبکه تلويزيوني «الاقصي» را متوقف کند.
منطقه محاصره شده غزه در روزهاي اخير، در کانون حملات رژيم صهيونيستي قرار دارد.
رژيم صهيونيستي يکشنبه‌شب و بامداد دوشنبه با حمله به غزه، دستکم هفت نفر از نيروهاي مقاومت فلسطين از جمله «نورالدين محمد سلامه برکه» از فرماندهان گردان‌هاي شهيد عزالدين قسام شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين «حماس» را به شهادت رسانده است. 118/120
کليدواژه فلسطين اسرائيل نوار غزه

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل

وزارت امور خارجه لبنان اعلام کرد به هیأت نمایندگی‌ این کشور در سازمان ملل متحد دستور داده تا از رژیم صهیونیستی به دلیل حمله به نیروهای امدادرسان لبنانی شکایت کند.

به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت امور خارجه لبنان تأکید کرد متن شکایت بیروت علیه رژیم صهیونیستی را برای ارائه به شورای امنیت به هیأت نمایندگی اش در سازمان ملل متحد ارائه کرده است.

براساس این بیانیه، شکایت مذکور درباره جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و نیروهای امدادرسان در جنوب لبنان به ویژه مناطق الهباریه، الناقوره و بعلبک است که در نتیجه آن، دست کم ۱۸ تن اعم از امدادسان و غیر نظامی شهید و زخمی شدند.

در همین راستا «علی فیاض» عضو فراکسیون حامی مقاومت اسلامی (حزب الله) در پارلمان لبنان تأکید کرد که مقاومت به تنش آفرینی رژیم صهیونیستی با پاسخ های قوی تر پاسخ خواهد داد.

فیاض در مراسم یادبود شهید «حسین علی ارسلان» از رزمندگان حزب الله لبنان که ۲ روز پیش بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گفت: تنش آفرینی دشمن صهیونیستی در روزهای اخیر در جبهه جنوب لبنان بیانگر بحرانی است که این رژیم در سطح امنیتی و سیاسی در نوار غزه و همچنین جبهه شمال سرزمین های اشغالی در رویارویی با مقاومت اسلامی لبنان به آن دچار شده است.

علی فیاض افزود: در صورتی که دشمن به تنش آفرینی ادامه دهد باید به خوبی حسابگری کند. زیرا زیان های وارده به این رژیم افزایش خواهد یافت و مشکل شمال سرزمین های اشغالی (آواره شدن صهیونیست ها) بیش از پیش تشدید خواهد شد.

عضو فراکسیون حامی مقاومت در پارلمان لبنان تأکید کرد: معادله بسیار واضح و ساده است. مقاومت به تنش آفرینی به شدت پاسخ خواهد داد و پاسخ های آن از نظر کمیت، کیفیت، عمق و اهداف شدیدتر خواهد شد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه مرکز جمعیت پزشکی اسلامی لبنان در شهرک الهباریه را هدف قرار دادند. در این حمله تاکنون دست کم هفت نفر شهید شدند.

شامگاه چهارشنبه نیز جنگنده های رژیم صهیونیستی، رستورانی در الناقوره در جنوب لبنان را بمباران کردند که بر اثر آن، ۹ لبنانی شهید و ۶ تن دیگر نیز زخمی شدند.

المیادین نیز گزارش داد که در این حمله یک قهوه‌خانه هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفته که در نزدیکی یکی از مراکز یونیفل قرار داشته است.

به گزارش این شبکه خبری، دهستان «طیر حرفا» نیز هدف قرار گرفته شده است.

این حملات اشغاگران درحالی صورت گرفته است که منابع رسانه‌ای روز سه‌شنبه از کشته و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست در جریان حمله موشکی حزب الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شکایت لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل
  • روز ۱۷۴ طوفان‌الاقصی/ ۶۲ شهید و ۹۱ زخمی طی ۲۴ ساعت در نوار غزه
  • روز۱۷۴ طوفان‌الاقصی/ ۶۲ شهید و ۹۱ زخمی طی ۲۴ ساعت در نوار غزه
  • آمریکا مدیریت جنگ علیه غزه را در دست دارد
  • روز۱۷۴ طوفان‌الاقصی|۶۲ شهید و ۹۱ زخمی طی ۲۴ ساعت در نوار غزه
  • قالیباف: مقاومت مردم غزه تکلیف ما را سنگین‌تر کرده است / هنیه: طوفان الاقصی آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود
  • رئیسی: شکست‌های طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی غیر قابل جبران است
  • رئیسی: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی غیرقابل جبران است
  • یک رهبر حماس: تسلیم شروط صهیونیست‌ها نخواهیم شد
  • صهیونیست ها در تمام اهداف نظامی شان شکست خوردند