Web Analytics Made Easy - Statcounter

چرا «رامین رضاییان» و «صادق محرمی» در عدم موفقیت پرسپولیس در فینال آسیا مقصر شناخنه نمی شوند؟ چرا طارمی این وسط از همه بیشتر مقصر شناخته می‌شود؟ چون طارمی درست وقتی داشت در لیگ دسته اول با لباس شاهین بوشهر به میدان می‌رفت، یک‌جایی مثل پرسپولیس او را طارمی کرد و همه انتظار داشتند بعد از بلایی که او سر قرمز‌ها آورد و تا الان هم ادامه دارد، حداقل به تیم محبوبش پشت نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مباحث درباره طارمی و رفتن و مقصر بودن و نبودنش خیلی طولانی و البته تکراری است، اما این وسط از یک مورد مشابه غافل نشویم؛ بازیکنی که از «فجرسپاسی» به پرسپولیس آمد و در این تیم رشد کرد و محبوب شد و اتفاقاً اولین پیشنهاد هنگفت خارجی را هم او از لیگ چین دریافت کرد، اما نرفت؛ «محمد انصاری». 

پاره شدن رباط صلیبی او و تصویر دراماتیک روی سکو رفتنش با عصا، در کنار سابقه ذهنی که هواداران از خوش‌وفایی او دارند دقیقاً وجه تمایز طارمی و انصاری است. بازیکنی که رفت، در لیگ قهرمانان آسیا رنگ صعود را ندید، بازیکنی که ماند، به فینال رسید و این‌طور پیروزمندانه لباس قرمزش را به تن دارد. 

در شلوغی‌های فینال یک توئیت خیلی جالب منتشر شد؛ «همه ما یک طارمی درون داریم، می‌خواهیم برای رسیدن به پول از همه چیز بگذریم، اما کاش تصمیم بگیریم انصاری باشیم، بدانیم برای محبوب شدن و ماندن باید از پول هم گذشت!»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس رشد چین لیگ قهرمانان آسیا پول پرسپولیس انصاری طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه مهدی طارمی پس از هفته‌ها ناکامی و حتی دوری از ترکیب پورتو موفق شد در دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر «ویتوریا گیمارش» گلزنی کند این باشگاه پرتغالی از مهاجم ایرانی خود تمجید کرد.

باشگاه پورتو ضمن انتشار تصویری از مهدی طارمی در صفحه این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی به مهدی طارمی لقب «شاهزاده ایرانی» داد تا به این صورت از او تمجید کرده باشد.

کد خبر 6082035

دیگر خبرها

  • تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید
  • امروز؛ آخرین حضور یک پرسپولیسی حتی روی نیمکت | بازیکنی که کم و کسری از رفیعی ندارد
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • فیلم/مهدی طارمی باز هم گل زد
  • مهدی طارمی باز هم گل زد + فیلم
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها