Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مراسم افتتاح این مرکز به طور همزمان در 83 مرکز جامع بیماران خاص در 53 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد .
دکتر حسین شیبانی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در مرکز جامع بیماران خاص بیمارستان امام حسین شاهرود پنج خدمت اصلی بیماران خاص شامل معاینه، تحویل دارو، تزریق، دندانپزشکی و توانبخشی به صورت تجمیع شده در یک مکان ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هدف از راه اندازی این مرکز را بهبود کیفیت خدمات بیماران خاص، سهولت دسترسی بیماران به خدمات در نزدیکی محل اقامت، ارائه خدمات و مراقبت های جامع و چندوجهی برای بیماران عنوان کرد.
شیبانی گفت: مرکز جامع بیماران خاص بیمارستان امام حسین شاهرود در ساختمانی با زیربنای هزار متر مربع راه اندازی شده و دارای بخش دیالیز با 16 دستگاه و بخش های بیماری های تالاسمی، هموفیلی و EB ، بخش دندانپزشکی، فیزیوتراپی و سالن آموزش و پیشگیری است.
در شهرستان شاهرود 426 بیمار از خدمات این مرکز بهره مند می شوند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان شاهرود بیماران خاص بیمارستان امام حسین وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس حوزه‌ قضایی جرقویه در آیین افتتاح این دفتر گفت: دفتر خدمات قضایی جرقویه، شصت و نهمین دفتر خدمات الکترونیک در سطح استان است که ارائه خدمات قضایی به مردم را آسانتر می‌کند.
سیدحسن علوی نائینی با اشاره به وسعت و پراکندگی شهرستان گفت: با مدیر این دفتر به منظور ایجاد باجه خدمات الکترونیک قضایی در شهر حسن آباد مرکز بخش جرقویه علیا نیز هماهنگی شده است تا برای دسترسی به خدمات قضایی، به طی کردن مسافت طولانی اهالی به نقاط مختلف شهرستان نیاز نباشد.
شهرستان جرقویه با حدود ۴۲ هزار نفر جمعیت از دو بخش مرکزی و جرقویه علیا تشکیل شده که در مجموع ۴ شهر و ۲۱ روستا را شامل می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان