Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:55:19 GMT

3120 بیمار سرطانی در انجمن مهرانه زنجان پذیرش شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۸۲۱۷

3120 بیمار سرطانی در انجمن مهرانه زنجان پذیرش شدند

زنجان - ایرنا - مسئول کلینیک رادیوتراپی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان (مهرانه)گفت: سه هزار و 120 بیمار مبتلا به سرطان از آذر سال 93 تا پایان مهر امسال در این انجمن پذیرش و خدمات لازم به آنها ارائه شده است.

جواد گرانمایه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش خدمات رادیوتراپی که به طور رایگان به این بیماران ارائه شده بیش از 193 میلیارد و 915 میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: درمانگاه شیمی درمانی مهرانه نیز از ابتدای مهر سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون یکهزار و 14بیمار پذیرش و خدمات لازم به آنها ارائه شده است.
گرانمایه افزود: در این درمانگاه خدمات لازم شامل تزریق داروی شیمی درمانی، رادیوتراپی و اسکان بیماران سراسر کشور بصورت 100 درصد رایگان ارائه می شود و در زمینه حمایت دارویی و درمانی بیماران هیچ تعهدی ندارد.
وی بیان کرد: خدمات مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی این انجمن نیز ارائه می شود، بطوری که در یک ماه گذشته 62 بیمار در درمانگاه رادیوتراپی و 17 نفر نیز در درمانگاه شیمی درمانی مهرانه از این نوع خدمات بهره مند شده اند.
مسئول کلینیک رادیوتراپی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان (مهرانه) خاطرنشان کرد: مهرانه بصورت رایگان بیماران مراجعه کننده از نقاط دور و نزدیک استان و سایر نقاط کشور را در مهمانسرای این انجمن اسکان می دهد.
به گفته این مسئول، از آذر 93 تا پایان مهر امسال،23 هزار 146 نفر روز بیمار و همراهان آنان در این مرکز اسکان یافته اند که خدمات رفاهی ارائه شده نیز به ارزش بیش از 20 میلیارد و 831 میلیون ریال بوده است.
به گزارش ایرنا، مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه برای تامین نیازهای درمانی بیماران مبتلا به سرطان، در زمینی به مساحت 18 هزارو 900 مترمربع طراحی و احداث شده و از این وسعت، 12 هزار مترمربع به فضاهای تحقیقاتی، آموزش و پیشگیری، تشخیصی و درمانی و همچنین 1800 مترمربع نیز به فضای اقامتی (مهمانسرا) اختصاص داده شده است.
مجموعه انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان ( مهرانه ) از سال 85 تاسیس شده و مرکز رادیوتراپی آن سال 93 آغاز به کار کرده است.
9646/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بيماران سرطاني مهرانه انجمن خيريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سال گذشته به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی خدمات حقوقی ارائه شد.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان عزیز تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضائی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندسازی، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است.

وی با اشاره به اینکه خدمات حقوقی به صورت مستمر به جامعه هدف ارائه می‌شود، افزود: در همین راستا سال گذشته یک هزار و ۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات گفت: این نهاد به منظور حمایت همه‌جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضائی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضائیه) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

صالحی نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضائی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات مؤثری انجام داده است.

کد خبر 747764

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر