Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عاملی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در هفت ماهه سال جاری ۱۶ هزار و ۳۹ نفر برای اهدای خون به مراکز خون‌گیری استان مراجعه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۰۶ نفر موفق به اهدای پلاکت خون شده‌اند، افزود: همچنین ۱۲ هزار و ۶۸۴ نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی بیان کرد: از مجموع اهداکنندگان خون، ۱۱ هزار و ۷۰۲ نفر آقا و ۹۸۲ نفر بانوان بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملی با بیان اینکه طی هفت ماهه سال جاری هفت هزار و ۸۵۴ اهدا کننده مستمر خون داشته‌ایم، گفت: نیاز به خون همیشگی بوده و از شهروندان خواستاریم بیماران را یاری کنند.

کاهش ۲.۷ درصدی اهدای خون

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی از کاهش ۲.۷ درصدی اهدای خون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در هفت ماهه سال گذشته ۱۳ هزار و ۴۲ نفر اهدای خون داشته‌اند.

وی با بیان اینکه اهدای پلاکت خون نسبت به سال گذشته رشد داشته است، گفت: با توجه به سرد شدن هوا و کاهش مراجعه برای اهدای خون، خواستاریم مردم بیماران نیازمند خون را فراموش نکنند.

عاملی بیان کرد: بانوان هم مانند آقایان می‌توانند اهدا کننده خون باشند بنابراین از آن‌ها می‌خواهیم در اهدای همه گروه‌های خونی ما را یاری کنند.

کد خبر 4456200

منبع: مهر

کلیدواژه: انتقال خون خراسان جنوبی بیرجند یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان اربعین 97 خرم آباد خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی تبریز پدافند غیرعامل یاسوج شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی طی سال گذشته

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل انتقال خون خراسان شمالی از رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در سال گذشته در این استان خبر داد.

دکتر نوری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طی سال گذشته ۲۹ هزار و ۸۷۵ نفر موفق به اهدای خون خود شدند.

وی با اشاره به اینکه این استان در تعداد مراجعات برای اهدای خون نیز رشد ۱۹.۴۵ درصدی داشته است، افزود: در سال گذشته ۳۰ هزار و ۶۶۱ نفر برای اهدای خون به مراکز خون گیری مراجعه کرده اند.

دکتر نوری ادامه داد: تعداد بانوانی که در سال گذشته موفق به اهدای خون خود شده اند ۳۱۳۲ نفر بوده اند.

به گفته وی خراسان شمالی رشد ۲۱.۷۶ درصدی در اهدای خون بانوان داشته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ۵۲۴۹ نفر نیز برای اولین بار به مراکز خون گیری مراجعه و خون خود را اهدا کردند که با رشد ۱۳ درصدی مواجه‌بودیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • در پویش مهر سرخ ۹۱۶ نفر خون اهداء کردند
  • ۱۰۴ نفر در خراسان جنوبی برای اولین بار خون اهدا کردند
  • شرکت 916 نفر در پویش اهدای خون مهر سرخ در خراسان جنوبی
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی طی سال گذشته
  • اهدای ۱۴۷ هزار و ۴۴۲ واحد خون در سال گذشته در اصفهان
  • ۱۴۷ هزار و ۴۴۲ واحد خون در سال گذشته در اصفهان اهدا شد
  • اهدای ۷۵ هزار واحد خون به نیازمندان آذربایجان غربی
  • افزایش ۲۲ درصدی جوجه ریزی در واحد‌های پرورش مرغ خراسان جنوبی