Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:35:17 GMT

بارش باران و لغزندگی راه های البرز

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۸۳۶۰

بارش باران و لغزندگی راه های البرز

کرج-ایرنا- کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرزگفت: با توجه به بارش باران ، تمام راه های این استان لغزنده است.

سروان مسعود خانجانی روز سه شنبه گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون مه آلودگی سبب کاهش دید در برخی مسیرهای البرز شده که لازم است خودروها در زمان حرکت فاصله طولی را رعایت کنند تا از بروز حوادث رانندگی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد : با توجه به بارش باران و لق شدن سنگ ها، احتمال سقوط در مسیر های کوهستانی دور از انتظار نیست که پرهیز از سفرهای غیر ضروری در این مسیرها به رانندگان توصیه می شود.
خانجانی افزود: بیشترین احتمال سقوط سنگ در محدوده امام چشمه تا کندوان است که رانندگان دراین محدوده توقف نکنند.
وی تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم درمورد وضعیت جاده ها را از پلیس راه کسب کنند.
خانجانی درخصوص وضعیت ترافیکی راه های البرز نیز گفت: ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج- قزوین ازمحدوده پل حسین آباد مهرشهر تا حصارک و درادامه از پل کردان تا سیمان آبیک سنگین است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین از محدوده محمد شهرتا پل فردیس و درآزادراه تهران - کرج نیز از پل فردیس تا کلاک و در ادامه درمحدوده خاتم تا گرمدره سنگین گزارش شده است.
وی افزود: باتوجه به فصل سرما و بارش برف همراه داشتن زنجیر چرخ درموقع سفر برای رانندگان الزامی است.
خانجانی همچنین از رانندگان به ویژه در آزادراه ها خواست ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین، در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگی و مه آلود بودن هوا، چراغ های بزرگ خودروهای خود را روشن نگه دارند.
استان البرز دارای یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که به علت قرار گرفتن در مسیر 14 استان، 18 درصد ترافیک جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است.
جاده کرج - چالوس 160 کیلومتر مسافت دارد که نیمی از آن در استان البرز و نیمی دیگر در حوزه استحفاظی استان مازندران واقع شده است.
2098/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بارش باران راه هاي البرز لغزنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد

میرحسینی رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان یزد گفت: از بعداز ظهر امروز تا شنبه با فعالیت موج جوی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید را در استان یزد شاهد خواهیم بود. 

وی ادامه داد: دربرخی ساعات هم در روز پنجشنبه رگبار باران با احتمال رعد و برق ودر مناطق مستعد هم شاهد بارش تگرگ خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • ویدئو| بارش شدید باران در ایلام
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • بارش رگباری باران در شهر ایلام
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • بارش باران در برخی نقاط فارس