Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@15:24:00 GMT

پسر چشم آبی ازبک در استقلال+عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۸۳۶۶

پسر چشم آبی ازبک در استقلال+عکس

فرخ منهال ایجنت ایرانی با انتشار پستی اعلام کرد سرور جپاروف بازیکن ازبکستانی برای بازگشت به جمع آبی پوشان چراغ سبز نشان داده است. آفتاب‌‌نیوز : هنوز هم بعد از گذشت 12هفته از لیگ برتر ایران، استقلال هنوز هم نتوانسته جای خالی ستاره های از دست رفته خود در فصل نقل و انتقالات را پر کند و از این موضوع خیلی متضرر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرور جپاروف مرد سال سابق فوتبال آسیا که فصل قبل در استقلال توپ می زد، در پایان فصل پیش از جمع آبی پوشان جدا شد و به  یکی از باشگاه های قزاقستان پیوست. دقیقا جای خالی این بازیکن در ترکیب استقلال حس می شود و عدم یک پلی میکر خوب که بتواند مهاجمین تیم را تغذیه کند تبدیل به اصلی ترین مشکل این روزهای استقلال شده است.


اما پیوستن دوباره جپاروف به استقلال می تواند بهترین خبر این روزهای باشگاه برای هوادارن و به خصوص مهاجمان تیم باشد.

فرخ منهال ایجنت ایرانی در ملاقاتی که امروز با ستاره سابق استقلال داشت، اعلام کرد این بازیکن ازبکستانی برای بازگشت به جمع آبی پوشان چراغ سبز نشان داده است. وی در صفحه اینستاگرام خود عنوان کرد بازیکن سطح یک مجددا به جمع تنها تیم دو ستاره ایران خواهد پیوست البته اگر مسئولین عزمی برای انجام این کار داشته باشند. فرخ ادامه داد در ملاقاتی که با جپاروف داشته وی اعلام آمادگی کرده خاطرات خوب خود را در تیم استقلال تکرار کند و این بازیکن اکنون هیچ ایجنت یا دلالی را به رسمیت نمی شناسد.
پارس نیوز
کد خبر: ۵۵۶۳۴۸ تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سرور جباروف استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

محمد محبی بازیکن سابق استقلال در اولین فصل حضور درلیگ برتر گزینه بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه و بهترین بازیکن تازه وارد این لیگ انتخاب شده است.

در کنار محمد محبی، بیتلو (دینامو)، تامرلان موسیف (بالتیکا/زسکا)، نیکیتا سالتیکوف (کریلیا)، میرلیند داکو (روبین‌کازان) و آببوسبک فیضولایف (زسکا) به عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه وارد لیگ برتر روسیه انتخاب شده‌اند. حتی رسیدن یکی از عناوین به محمد محبی موجب افزایش قیمت این بازیکن از سوی باشگاه روستوف خواهد شد.

باشگاه روسی محمد محبی را ۶۵۰ هزار یورو از باشگاه سانتاکلارا خریداری کرده و هم اکنون حدود قیمت فروش محبی ۲ میلیون ۵۰ هزار یورو تعیین شده است.

بدون شک این عناوین در آینده نزدیک موجب افزایش قیمت فروش محمد محبی و هم چنین دستمزد این بازیکن خواهد شد. محمد محبی به تازگی از بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرد و به نظر باشگاه استقلال در تلاش برای جذب این بازیکن است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال