Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@21:25:02 GMT

فیلم/ فینال لیگ قهرمانان آسیا در مناطق زلزله زده

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۸۴۱۵

در برنامه نود گزارشی از مناطق زلزله زده کرمانشاه و گفتگو با کودک هوادار فوتبال و تماشای فینال در این منطقه به بهانه سالگرد رخ دادن زلزله در استان کرمانشاه پخش شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز پرسپولیس انتخاب شهردار برنامه 90 برنامه نود پرسپولیس زلزله زلزله کرمانشاه فوتبال فیلم ورزشی فینال کاشیما آنتلرز لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد در صورت تساوی امتیازات تیم‌ها در پایان لیگ، قانون گل زده در خانه حریف در بازی‌های رودررو ملاک تعیین قهرمان نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سهیل مهدی درباره تعیین قهرمان در صورت تساوی امتیازات و اینکه آیا قانون بازی رودررو و گل زده در خانه حریف اعمال خواهد شد یا خیر؟ گفت: در طول فصل به جایگاه تیم‌ها دست نمی‌زنیم؛ اما در پایان فصل اگر امتیازات برابر باشد، در گذشته مستقیم به سراغ تفاضل گل می‌رفتیم ولی الان قانون بازی رودررو ر در نظر می‌گیریم. در صورت تساوی امتیازات بین دو یا چند تیم، آنها را از جدول بیرون می‌آوریم و بعد بازی‌های رودررو و تفاضل گل را به ترتیب محاسبه می‌کنیم. در صورت تساوی در همه چیز هم به سراغ گل‌ زده و ... می‌رویم.

وی در مورد اینکه آیا قانون گل زده در بازی‌های رودررو محاسبه می‌شود، گفت: بازی‌ها در پلی‌آف نیست و گل زده در خانه حریف دو گل محسوب نمی‌شود. یعنی در شرایط مساوی در بازی رودررو به سراغ تفاضل گل می‌رویم.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در خصوص سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: سهمیه ایران 2 + 1 است؛ منتهی یک سهمیه هم برای سطح دو لیگ قهرمانان آسیا داریم که سهمیه به‌علاوه یک ما اگر در بازی پلی‌آف ببازد، در سطح دو لیگ قهرمانان شرکت می‌کند.

مهدی در پاسخ به این پرسش که نحوه تعیین سهمیه ایران برای لیگ قهرمانان آسیا به چه صورت خواهد بود؟ اظهار داشت: تیم‌های اول و دوم لیگ برتر به صورت مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند؛ قهرمان جام حذفی در پلی‌آف حاضر می‌شود و تیم سوم لیگ برتر هم در سطح دو لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهد کرد.

همچنین با اعلام مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ، مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی در تاریخ 26، 27 اردیبهشت شد و هفته بیست‌و‌هشتم در تاریخ 31 اردیبهشت یا اول خردادماه، هفته بیست‌و‌نهم 5 یا 6 خردادماه و هفته پایانی لیگ برتر در تاریخ 10 یا 11 خردادماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • ستاه سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!
  • راه‌اندازی پنج ایستگاه لرزه‌نگاری جدید در کرمانشاه