Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@13:48:43 GMT

زلزله سرجنگل زاهدان خسارتی نداشت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۸۴۶۷

زلزله سرجنگل زاهدان خسارتی نداشت

عبدالرحمان شهنوازی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این زمین لرزه ساعت 2 و 28 دقیقه و 34ثانیه بامداد امروز در عمق 10 کیلومتری زمین در منطقه سرجنگل واقع در محدوده شهرستان زاهدان رخ داد.
وی ادامه داد: این زلزله در موقعیت 29.13 شمالی و 60.09 شرقی در فاصله 34 کیلومتری سرجنگل زاهدان،82 کیلومتری نصرت آباد و 85 کیلومتری زاهدان به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون گزارشی از خسارات مالی و جانی احتمالی ارائه نشده است.
به گزارش ایرنا بخش سرجنگل در 83 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7316**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان سیستان و بلوچستان زلزله زمین سیستان و بلوچستان مدیریت بحران منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی نیک فهم با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران شاهد ترافیک در محورهای خروجی استان هستیم.

وی با بیان اینکه در محور رشت - قزوین محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتر است، افزود: در ورودی شهر رودبار نیز شاهد ترافیک سنگین ۱۰ کیلومتری هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به ترافیک روان سایر محورهای استان، گفت: محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

کد خبر 6096713

دیگر خبرها

  • مشخصات و مکان زلزله امروز بعدازظهر در تهران +تصویر
  • زلزله بخش‌هایی از تهران را لرزاند/ جزئیات
  • شهر بدون کوچه ایران را بشناسید
  • از رکوردشکنی فیزیکدانان تا از آب باتری ساختن چینی‌ها
  • ناسا از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین، پیام دریافت کرد!
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • سیل خسارتی به ذخایر گندم‌ وارد نکرد
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است
  • ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین