Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام رنجبر، دبیر هفتمین دوره از سوگواره  عاشورایی عکس و پوستر هیئت گفت: درپی استمرار تقاضای شرکت‌کنندگان  سوگواره‌ های عاشورایی عکس و پوستر هیأت مهلت ارسال آثار  تمدید شد.

 پیش از این مهلت ارسال آثار تا ۱۶ آبان اعلام شده بود که با این تصمیم، این مهلت تا ۴  آذر ماه تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سوگواره عکس هیأت، در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می‌گردد.  بخش اصلی با موضوع  متن و حاشیه مراسم هیأت  و در بخش جنبی، با موضوع عکس‌های قدیمی و کهن، مورد داوری قرار خواهند گرفت.

جوایز بخش‌اصلی درمجموعه‌عکس، رتبۀ‌اول چهار میلیون تومان، به‌همراه سه‌میلیون تومان کمک به هیأت؛ رتبۀ‌دوم، سه میلیون تومان، به‌همراه دومیلیون تومان کمک به هیأت؛ رتبۀ‌سوم، دومیلیون تومان، به‌همراه یک‌میلیون تومان کمک به هیأت ودر بخش تک عکس رتبۀ‌اول، سه میلیون تومان، به‌همراه دومیلیون تومان کمک به هیأت؛ رتبۀ‌دوم، دو میلیون تومان، به‌همراه یک‌میلیون تومان کمک به هیأت؛ رتبۀ‌سوم، یک میلیون تومان، به‌همراه پانصدهزار تومان کمک به هیأت و در بخش‌جنبی، دومیلیون تومان خواهد بود.

سوگواره پوستر هیأت، در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می‌گردد.  بخش اصلی با موضوع  پوسترهای اطلاع رسانی هیأت  (محرم، جلسات هفتگی،‌سایرمناسبات) و در بخش جنبی، با موضوع پوسترهای عاشورایی، مورد داوری قرار خواهند گرفت.

جوایز بخش‌اصلی، چهار میلیون تومان هدیه هنرمند و دو میلیون تومان کمک به هیات در بخش پوستر برتر و یک میلیون تومان  هدیه هنرمند و یک میلیون تومان کمک به هیأت در هر یک از بخش‌های تخصصی: ، بخش تصویرسازی، بخش حروف‌نگاری، بخش چیدمان متن(لی‌اوت)، بخش ترکیب‌بندی، بخش ایده پردازی و خلاقیت،بخش عکاسی(کاربرد عکس در پوستر) خواهد بود.

سوگواره پوستر توسط اساتید آقایان مسعود نجابتی، جواد پویان، هادی معزی، احمدرضا دالوند واحمد آقاقلی‌زاده داوری می‌شود. آقایان سید عباس میرهاشمی، علی اصغر داود آبادی فراهانی، یدالله عبدی، مجتبی کوچکی، سید احسان باقری نیز داوران سوگواره عکس هیأت هستند.

این سوگواره‌ها به همت «جامعه ایمانی مشعر» و با همراهی و همکاری «سازمان هنری رسانه ای اوج»، «بنیاد روایت فتح»، «کانون هنر شیعی» و «خانه عکاسان ایران» برگزار می‌گردد.

هنرمندان گرامی  می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال آثار به  وب‌گاه  www.photo.۱۵۴۲.org  (سوگواره عکس) و www.poster.۱۵۴۲.org  (سوگواره پوستر)مراجعه نمایند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دبیر ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان همدان گفت: دبیرخانه این جشنواره در ۲ بخش عمومی و دانش آموزی با موضوعات فرهنگ ایثار و شهادت، خانواده معظم شهدا، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت و سلامت اثر می‌پذیرد.

کمال مظفری افزود: متقاضیان می‌توانند در چهار محور پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ و موشن گرافی و پویانمایی و انیمیشن آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

او تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره شناخت استعداد‌هایی است که در این زمینه فعال هستند و آثاری به صورت فاخر تولید کردند و نیز ایجاد یک جریان‌سازی فرهنگی در بین این قشر تا تولیداتی در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت تهیه شود.

دبیر ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان همدان گفت: در بخش عمومی نیز افراد و ظرفیت‌های استان شناسایی می‌شود و تهیه یک بانک اطلاعاتی جامع در این خصوص در دستور کار قرار دارد.

کمال مظفری افزود: با بیان اینکه ضریب انتشار و میزان مشاهده محتوا از معیار‌های اصلی ارزیابی و مورد توجه ویژه داوران خواهد بود افزود: این جشنواره در دوره‌های گذشته به صورت کشوری برگزار شده بود و برای اولین بار به صورت استانی برگزار می‌شود.

او، آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۱ اردیبهشت اعلام کرد و تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان همدان می‌توانند آثار خود را به آیدی 6 DEFAMAJAZi @ در پیام‌رسان‌های مختلف ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس/ اردیبهشت خطرناک!
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد