Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  یادواره شهدای منتسب به دانش آموزان دبیرستان شاهد جواهر بهبهانی با حضور مسئولین استان خوزستان و شهرستان بهبهان برگزار شد.

  این یادواره به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای دوران 8 سال دفاع مقدس، شهدای منتسب به دانش آموزان دبیرستان شاهد جواهر بهبهانی برگزار شد، معاون هماهنگی سپاه حضرت ولیعصر(ع) خوزستان، نوآیین رئیس امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش اداره کل استان، قنواتی معاون فرماندهی سپاه ناحیه بهبهان،  مدیر ومعاون پرورشی آموزش و پرورش بهبهان حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یادواره شهدای منتسب به دانش آموزان دبیرستان شاهد جواهر بهبهانی یاد و خاطره جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا دوران مقاومت ایران اسلامی در برابر رژیم بعثی زنده شد.

حاجتی، معاون هماهنگی سپاه حضرت ولیعصر(ع) خوزستان شهدا را نمادی ازفداکاری، ایثار و مقاومت برشمرد و از دختران دانش خواست با رعایت حجاب، برپاداشتن نماز و تحصیل علم راه شهدا را ادامه داده و یاد آنان را زنده نگه دارند.

وی ترویج فرهنگ شهادت و ایثار گری در بین دانش آموزان را مهم دانست و بر دوری از فضای مجازی مخرب و آلوده تاکید کرد.

انتهای پیام/م

گرامیداشت یاد شهدا در بهبهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه مرند با اشاره به اهمیت هنر و رسانه در دنیای امروزی گفت: ایران اسلامی ما باید هم راستا با اقتدار نظامی، اقتدار رسانه را نیز داشته باشد.

سرهنگ محمدرضا هنرور در اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند ادامه داد: دشمن می‌داند که گزینه نظامی علیه انقلاب اسلامی کاملا مردود است؛ لذا تمام تلاش خود را در جنگ نرم به کار گرفته است که باید سربازان جنگ نرم و رسانه کاملا هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین، بهترین گزینه برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن است گفت: اهالی رسانه و هنر باید افتخار و غرور آفرینی سربازان این نظام در مقابله با دشمنی‌های مستکبران را به هر نحوی که است به گوش جهانیان برسانند.

فرمانده سپاه مرند در ادامه به تغییر رویکرد هنر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: بعد از انقلاب اسلامی هنر در کشور بوی خدا و قرآن و اهل بیت گرفت.

هنرور افزود: تقدیم شهدای هنرمند متاثر از همین تغییر رویکرد هنر بود که منش و روش اهل بیت علیهم السلام در روح هنر ایران دمیده شد.

شهرستان مرند در طول انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ۹ شهید فعال در عرصه هنر و رسانه را تقدیم نظام کرده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین یادواره ۱۱۴ شهدای ارتش تویسرکان
  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند