Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم فوتبال خلیج فارس میناب در دیداری خارج از خانه مقابل تیم فجر کویر رفسنجان به پیروزی دست یافت.
در چارچوب هفته هشتم مسابقات زیرگروه لیگ دسته سه فوتبال باشگاه هاى کشور عصر دیروز تیم خلیج فارس میناب مقابل میزبان خود تیم فجر کویر رفسنجان با نتیجه ۲ بر ۱ صاحب برتری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با ثبت این نتیجه نماینده میناب ۹ امتیازی شد و با دو پله صعود در مکان پنجم جدول رده بندی ایستاد.
نماینده رفسنجان نیز با ۳ امتیاز در انتهای جدول رده بندی( مکان یازدهم) باقی ماند.
مسابقات زیر گروه لیگ دسته سه فوتبال باشگاه هاى کشور در پنج گروه در حال برگزاری است.
تیم گامرون هرمزگان نیز قرار بود در مسابقات زیر گروه لیگ دسته سه فوتبال باشگاه هاى کشور شرکت کند که با تصمیم مسئولان باشگاه، از حضور در این پیکارها انصراف داد.
تیم گامرون فصل گذشته با خرید امتیاز تیم آلومینیوم هرمزگان در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سه فوتبال باشگاه های کشور حضور داشت.
نماینده استان در پایان بازی های گروه سوم با ۵ برد، ۵ مساوی، ۸ باخت و کسب ۲۰ امتیاز از قرار گرفتن در جمع پنج تیم بالای جدول بازماند و به رقابت های زیرگروه سقوط کرد.
انتهای پیام/ب

پیروزی خلیج فارس میناب در لیگ دسته سه فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروهD مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان