Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@20:45:07 GMT

آزادی؛ از جای خواب تا قهرمانی در آسیا

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۸۵۹۱

آزادی؛ از جای خواب تا قهرمانی در آسیا

در ادامه این مطلب آمده است: بیش‌تر آدم‌ها فقط رویا دارند و برای رسیدن به آن یا تلاش نمی‌کنند و یا با اندک تلاشی مایوس و از آن دست می‌کشند، اما اندکی از افراد هدف دارند، هدفی که ذره ذره جلو می‌رود تا در نهایت به یک داشته بزرگ می‌رسد.
اما، برای رسیدن به هدف بایستی تغییر کرد، تغییر در رفتار، کردار، تفکر و… تغییری که توام با رنج و درد و سختی‌ست، رنج‌هایی که از دوری خانواده گرفته تا قرار گرفتن در بدترین شرایط زندگی، بی خوابی، بی پولی، نداشتن جای خواب و… همه و همه همواره با درد و مشقت همراه بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگر زندگی افراد موفق را مرور کنیم قطعا به این نتیجه می‌رسیم که رسیدن به ایده ‌آل در زندگی این افراد چندان هم آسان نبوده و نیست، کما این‌که بیش‌تر افراد دور و برمان این تعداد اندک افراد موفق را به سخره می‌گیرند و گاها تهمت‌های فراوانی هم به آن‌ها روا می‌دارند.
ما ایرانی‌ها معمولا آدم‌هایی راحت طلب و خونسرد هستیم، گاهی هم بیخیالی و بی هدفی انگیزه زندگی کردن را از ما گرفته و در امور روزانه خود دچار مکررات شده‌ایم، اما در لابلای این همه خونسردی‌ها و راحت طلبی‌ها یک نفر، فقط یک نفر کافی‌ست تا همه‌ی این معادلات را بر هم بزند، کسی که روزی برای رسیدن به رویای خود نه به پول فکر می‌کرد و نه حتا به ماوایی برای خواب.
او نه این‌که هیچی نداشته باشد، تهی نیست، از دیار فرهنگ و تمدن، غیرت و مردانگی و در عین حال سادگی پا به عرصه‌ای بسیار دشوار گذاشته است.
گاهی نیاز دلیل تکاپو و رسیدن به همه چیز است و گاهی علاوه بر داشتن، این خواسته و هدف است که فرد را به اوج قله‌های موفقیت می‌رساند.
امروز در میان خیل تماشاگران تیم محبوبم پرسپولیس در میان صدای کر کننده شیپورهای تماشاچیان فقط به گوشه‌ای از زحمات سخت و دشوار کسی فکر می‌کردم که بی خوابی، نداشتن جای خواب، کار در کارواش و… را به جان خرید تا امروز برای همیشه بهترین باشد.
اینجا ورزشگاه آزادی و به قول طرفداران چند آتیشه پرسپولیس، جهنم آزادی‌ست، جهنمی که تا به امروز در بسیاری از رویدادها بهشتی بی مثال برای ورزش این مملکت بوده است.
اگر غزال تیزپای آسیا در مقدماتی جام جهانی 1998 در #ملبورن استرالیا برای ملت ایران افتخار به ارمغان آورد، امروز این عقاب تیز چنگ با تمام توان بر بلندای آسمان آسیا به پرواز درآمده تا هم برای پرسپولیس، هم ملت ایران و هم برای قوم غیرتمند لر به مانند تمامی ادوار تاریخ پیروزی، غرور و افتخار به ارمغان آورد.
بلاشک در همان شب‌های بی خوابی در دور میدان آزادی یک شب بر اثر خستگی‌های بسیار خوابی اندک بر چشمان‌اش گذر کرده، خوابی که شیرینی‌اش ایستادن بر بام آسیا باشد، خوابی که تا تعبیر فقط 90 دقیقه و اندی در میان فوج مشتاقان به فوتبال در استادیوم آزادی فاصله داشت.
او که رو در روی کرستیانو رونالدو مرد شماره یک فوتبال جهان، جدال پنجاه پنجاه را سلامت از میدان مسابقه بیرون آمد و در واپسین دقایق بازی ما قبل فینال لیگ قهرمانان آسیا در همین ورزشگاه توانست ضربه مهلک و کشنده #ژوای_هرناندز فوق ستاره فوتبال جهان را مهار کند و امید را در دل میلیون‌ها ایرانی زنده کند، امروز هم با امید به پروردگار و انگیزه و تلاش و پشتکاری که داشت توانست به مانند عقابی تیز چنگ از دروازه پرسپولیس محافظت کند.
اگر چه پرسپولیس با تمام خستگی‌ها و کمبودها نتوانست فینال آسیا را با قهرمانی به پایان برساند، اما مرد شماره یک پرسپولیس و تیم ملی، به عنوان #گلر #برتر لیگ قهرمانان آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال قاره کهن انتخاب شد، انتخابی که رویای شیرین‌ علیرضا بیرانوند را برای قهرمانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا و ایستادن بر سکوی افتخار یک قدم به تاخیر انداخت.
ایستادن بر بام آسیا و انتخاب به عنوان مرد سال فوتبال قاره‌ی کهن افتخاری‌ست که روزی در سرنوشت علیرضا بیرانوند ثبت شده است، معجزه‌ای که امروز در ورزشگاه آزادی تکمیل نشد شاید به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا گره خورده باشد، با این حال کسب هر موفقیتی برای سنگربان لرستانی تیم ملی ایران دور از انتظار نیست چرا که سال‌ها برای رسیدن به هر موفقیتی از جان خود مایه گذاشته است.
منبع : پایگاه خبری سنگ نوشته
6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی بازی پول جام ملت های آسیا خواب لیگ قهرمانان آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محرم نویدکیا برای سیزدهمین بازی پیاپی موفق شدند بدون شکست کارشان را به پایان برسانند و در دیدار اخیرشان برابر گل‌گهر سیرجان که دربی فوتبال کرمان هم بود، به این روند درخشان ادامه بدهند و حامد لک نیز با عکس‌العمل عالی خود برای رقم خوردن چنین اتفاقی تاثیر زیادی داشت.

حامد لک که سال گذشته دوران موفقی همراه با مس رفسنجان داشت و 13 کلین‌شیت در 24 بازی به ثبت رساند، با حضور محرم نویدکیا در این تیم هم دوباره آرامش گرفته و در دیدار با گل‌گهر سیرجان برای سیزدهین بازی پیاپی بدون شکست زمین را ترک کرد.

این دروازه‌بان قهرمانی لیگ برتر و نایب قهرمانی آسیا را همراه با پرسپولیس به دست آورده، در دیدار اخیر مس رفسنجان مقابل گل‌گهر سیرجان نیز واکنشی در دقیقه 77 برابر ضربه محکم مهاجم حریف در موقعیت تک به تک داشت که همه را به یاد عکس‌العمل‌های او در پرسپولیس و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا انداخت.

حامد لک که در فولاد خوزستان نیز شرایط تقریبا مشابهی با مس رفسنجان تجربه کرده و فقط چهار باخت را در زمان بازی برای فولاد در کارنامه داشت، حالا هم با عملکردش در جمع نارنجی پوشان نشان می‌دهد آمادگی بالایی دارد و نمی‌خواهد رکورد خود و تیمش خراب شود.

دیگر خبرها

  • 12 قهرمانی در لیگ؛ داوید آلابا در آستانه رسیدن به رکورد تاریخی رایان گیگز
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • عکس هوایی از آخرین بازمانده‌؛ چه خوابی برای شش مرکز تهران دیده‌اند؟
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)