Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، خبرگزاری جمهوری عربی سوریه (سانا) روز گذشته اعلام کرد که در حمله هوایی ائتلاف ادعایی آمریکا علیه تروریستهای داعش به استان دیرالزور در شرق سوریه، بیش از ۶۰ غیرنظامی کشته و یا زخمی شده اند.
 
این خبرگزاری به نقل از منابع محلی اعلام کرد که در حمله این ائتلاف به روستای «الشعفاء» در شرق استان دیرالزور بیش از ۶۰ غیرنظامی کشته و زخمی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
پیشتر نیز حمله هوایی این ائتلاف به شهر هاجین در استان دیرالزور سوریه جان دست کم ۱۵ غیرنظامی را گرفت. شبکه خبری اخباریه گزارش داد که اکثریت کشته شدگان زنان و کودکان بودند.
 
لازم به ذکر است که دولت قانونی سوریه در نامه ای خطاب به سازمان ملل متحد، ائتلاف ادعایی آمریکا را به نقض حقوق بین الملل و کشتار غیرنظامیان متهم و اعلام کرد که هدف واشنگتن از حضور در سوریه مبارزه با تروریسم نیست.
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «سعید فارس السعید» تحلیلگر مسائل امنیتی ملی سوریه تاکید کرد که سرویس اطلاعات آمریکا برای ایجاد تشکیلات تروریستی جدید با استفاده از اتباع کشورهای عربی برنامه ریزی می‌کند.

وی افزود: این عناصر دارای سوابق تروریستی هستند و به سرکردگان و اعضای داعش وابستگی دارند. آنها تفکرات تروریستی تکفیری دارند.

فارس السعید تصریح کرد: این پروژه آمریکا امنیت ملی عراق و سوریه را تهدید می‌کند.

وی بیان کرد: واشنگتن می کوشد امنیت عراق و سوریه را بی ثبات و شکننده جلوه دهد تا بتواند به راحتی در این ۲ کشور نفوذ کند.

پیش از این نیز شماری از شیوخ و بزرگان استان الانبار عراق نسبت به عواقب خطرناک انتقال کاروانی از خانواده‌های گروه‌های تروریستی داعش از اردوگاه الهول در سوریه به این استان در سایه نقشه‌های آمریکا هشدار داده بودند.

شیخ «عبدالرزاق الدلیمی» از شیوخ مطرح استان الانبار اعلام کرد که برخی از افراد مطلع در داخل اردوگاه الهول فاش ساختند که به زودی ۳۰۰ تن از خانواده‌های سران تروریست‌های داعشی به بخش‌هایی از الانبار، استان غربی عراق منتقل خواهند شد.

وی با مشکوک دانستن این جابه‌جایی هشدار داد که بازگشت خانواده‌های تروریست‌های داعش به عراق و ارتباط گیری آنان با بانوان این استان، خطر جدی برای امنیت و ثبات بخش‌های آزاد شده از دست گروه تروریستی داعش است.

کد خبر 6078691

دیگر خبرها

  • (ویدئو) کشته شدن ۱۳ غیرنظامی در حمله موشکی روسیه به اوکراین
  • نتانیاهو؛ آقای شکست
  • فیلم/حمله پهپاد اسرائیلی به خودروی غیرنظامی در لبنان
  • حمله پهپاد اسرائیلی به خودروی غیرنظامی در لبنان
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • گفتگوی بایدن و السودانی درباره پایان دادن به ماموریت نیرو‌های ائتلاف در عراق
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • کشته‌شدن ۹ غیرنظامی در درگیری‌های سودان
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • دمشق: آمریکا و اسرائیل مسئول تشدید تنش‌ها در منطقه هستند