Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@17:38:58 GMT

این 8 مرد تهران و 2 شهر دیگر را نا امن کرده بودند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۸۶۹۳

حوادث رکنا: رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند هشت نفره سارقان منزل که در نقاط مختلف تهران از جمله غرب و شمال تهران سرقت می کردند، خبر داد.

سرهنگ قاسم دست خال در تشریح این خبر با اشاره به اینکه اعضای این باند هشت نفره همگی دارای سوابق متعدد دستگیری و محکومیت در دستگاه قضایی هستند، عنوان داشت: اعضا این باند در سرقت Stealing های خود بیشتر سراغ خودرو های پرشیا ، مگان و اپتیما و سرقت منازلی که امنیت کافی ندارند را انتخاب می کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعتراف صریح متهمان به دهها فقره سرقت منزل در مناطق مختلف شهر تهران بویژه در مناطق شمالی شهر تهران افزود: با انجام تحقیقات پلیسی، متهمان به دهها فقره سرقت منزل اعتراف کردند که تاکنون بیش از ۲۰ محل سرقت شناسایی، متهمین در بازسازی صحنه سرقت به محل وقوع سرقت ها منتقل و به تشریح چگونگی انجام سرقت های و همچنین میزان اموال سرقت شده از مالباختگان اعتراف کردند .

رئیس پایگاه یکم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه اعضای این باند در شهرستان های همدان و کرج نیز سابقه سرقت دارند ، اعلام داشت: اعضای این باند در سرقت از منازل مردم اقدام به سرقت لوازم و اشیا قیمتی، پول نقد، طلاجات و ... می کردند که در بازرسی از مخفیگاه های متهمین مقادیر بسیاری از اموال سرقتی کشف و توقیف شده و تحقیقات جهت شناسایی سایر محل های سرقت و مالباختگان در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار گرفته است .اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دابسمش جنجالی پسر بسیجی در سوریه + فیلم تجاوز به دختر مشهدی در پستوی شیطانی یک فروشگاه پرتاب سگ به سمت مامور پلیس! ساکشن برای لاغری ران پا ، زن جوان یزدی را کشت زیبایی دائمی به چه قیمتی ؟! آدم ربایی اشتباهی در تهران / آنها قرنیه چشم را می خواستند ! حکم اعدام برای بی رحم ترن زن + عکس دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس رفتار زننده رئیس پلیس با یک زن و شوهر + تصویر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس به رئیست بگو، خاشقجی را کشتیم / تماس تلفنی که عامل ترور با رابط بن سلمان داشت / فایل صوتی لو داد اعتراف یک زن به قتل مادر و خواهرش / صحنه خودکشی لو رفت+ عکس فیلم رفتار دلسوزانه این پدر ۲۴ میلیون بار دیده شد + فیلم علت تعجب ترامپ هنگام سخنرانی مکرون چه بود ! + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه سرقت Stealing منزل پلیس Police اخبار حوادث سرقت باند رئیس باند سارقان منزل عکس فیلم ایران دختر قتل مردم زندگی مصدوم پول پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای یک باند سرقت با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک گاراژ ضایعاتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی با کار اطلاعاتیف اعضای باند چهار نفره سارقان در ارتباط با سرقت رخ داده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!